Nie do zapomnienia – startuje nowa kampania Jaguar F-Pace

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nie do zapomnienia – startuje nowa kampania Jaguar F-Pace

„Hard to forget” to globalna kampania promująca nowy model Jaguar F-Pace. Do współpracy producent samochodów zaprosił amerykańskiego DJ i producenta muzyki – MK, który razem z Raphaella przygotował utwór „Lies”.

Do nowej kampanii Jaguar zaprosił artystów i twórców pokazując swoje zaangażowanie we wsparcie branży kreatywnej. W przygotowanych spotach można zobaczyć artystów muzycznych, fotografów, stylistów i przedstawicieli branży rozrywkowej.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Przygotowana przez Dj MK ścieżka dźwiękowa pojawia się we wszystkich spotach reklamowych. Obecność amerykańskiego producenta oznacza także rozpoczęcie stałej współpracy Jaguara z działem Creative 4th Floor firmy Sony Music UK, która ma na celu zaprezentowanie wschodzących talentów branży kreatywnej.

W reklamach pojawiają się także: Mishael Phillip – urodzony w Nigerii fotograf, znana na całym świecie projektantka mody Judy Wu oraz prezenterka telewizyjna Laura Winter.

Wszystkie spoty serii „Hard to forget” wyreżyserował Christopher Morrish we współpracy ze Stink Films. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Spark44.

Nowy Jaguar F-PACE to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowe prowadzenie i spektakularny wygląd z codzienną praktycznością. Wyróżnia się zaprojektowanym od nowym wnętrzem, najnowszej generacji systemem multimedialny Pivi Pro. Jaguar F-Pace dostępny jest także jako Hybryda Plug-in (PHEV), która pozwala pokonać ponad 50 km na napędzie elektrycznym przy zerowej emisji spalin.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij