Do nowej kampanii Jaguar zaprosił artystów i twórców pokazując swoje zaangażowanie we wsparcie branży kreatywnej. W przygotowanych spotach można zobaczyć artystów muzycznych, fotografów, stylistów i przedstawicieli branży rozrywkowej.
Przygotowana przez Dj MK ścieżka dźwiękowa pojawia się we wszystkich spotach reklamowych. Obecność amerykańskiego producenta oznacza także rozpoczęcie stałej współpracy Jaguara z działem Creative 4th Floor firmy Sony Music UK, która ma na celu zaprezentowanie wschodzących talentów branży kreatywnej.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W reklamach pojawiają się także: Mishael Phillip – urodzony w Nigerii fotograf, znana na całym świecie projektantka mody Judy Wu oraz prezenterka telewizyjna Laura Winter.
Wszystkie spoty serii „Hard to forget” wyreżyserował Christopher Morrish we współpracy ze Stink Films. Za koncepcję kampanii odpowiada agencja Spark44.
Nowy Jaguar F-PACE to luksusowy SUV o dynamicznych osiągach, który łączy sportowe prowadzenie i spektakularny wygląd z codzienną praktycznością. Wyróżnia się zaprojektowanym od nowym wnętrzem, najnowszej generacji systemem multimedialny Pivi Pro. Jaguar F-Pace dostępny jest także jako Hybryda Plug-in (PHEV), która pozwala pokonać ponad 50 km na napędzie elektrycznym przy zerowej emisji spalin.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing