Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wavemaker wspiera IKEA przy „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” – jednym z największych projektów branded content w polskiej telewizji

IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu Polsatu. O wprowadzenie produktów marki do formatu i jej promocję wokół „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” dba Wavemaker.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

Już wiosną br. polscy widzowie zobaczą efekty współpracy IKEA i Polsatu w programie wnętrzarskim „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Jest to jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content, a jego realizacją w szerokim zakresie zajmuje się agencja Wavemaker. Jej dział tworzący treści na potrzeby mediów i marketerów (Wavemaker Content) dba o skoordynowanie współpracy na linii IKEA – Polsat, zadaniem Wavemaker jest też wprowadzenie marki do produkcji oraz wypromowanie jej obecności w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”.

W każdym odcinku programu projektanci będą tworzyć projekty pomieszczeń najlepiej odpowiadających potrzebom i stylom życia bohaterów danego epizodu. Na przygotowanie projektu dostaną 36 godzin, część z nich przeznaczą na ‘wyścig zakupowy’ w sklepie IKEA, gdzie dobiorą rozwiązania z asortymentu marki. Zmagania projektantów oceni dwuosobowe jury – Ania Cybulska, projektantka wnętrz i ekspertka z IKEA oraz uznany architekt i projektant Jakub Szczęsny.

Poprzez „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” IKEA wychodzi poza formułę typowych programów o projektowaniu wnętrz. Wielkie emocje i walka o duże pieniądze łączą się tu z walorem edukacyjnym. Pojedynek „na wnętrza” pomiędzy projektantami pozwala pokazać szereg funkcjonalnych rozwiązań, prostych do wdrożenia i niekoniecznie kosztownych, a poprawiających jakość życia. Dla IKEA to okazja do zaprezentowania szerokiego asortymentu, rozpiętości stylistycznej oraz cenowej, a także proekologicznych rozwiązań.

Polska jest trzecim rynkiem, na którym pojawi się format „Design Dream” – program z sukcesem pokazywali już nadawcy w Holandii i Austrii.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerstwo strategiczne z programem „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” to kolejny szeroko zakrojony projekt branded content realizowany w Polsce przez IKEA. Marka przez lata sponsorowała programy wnętrzarskie z Dorotą Szelągowską, w których lokowała swoje produkty, była też strategicznym partnerem kanału HGTV. To także wspólny i pierwszy na tak dużą skalę projekt Wavemaker Content dla IKEA.

Stworzenie kreacji do kampanii wspierającej udział IKEA w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” jest po stronie VMLY&R, a za produkcję formatu odpowiada Rochstar. Działaniami PR zajmuje się Garden Of Words.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się