TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wavemaker wspiera IKEA przy „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” – jednym z największych projektów branded content w polskiej telewizji

IKEA jest partnerem strategicznym „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”, nowego programu Polsatu. O wprowadzenie produktów marki do formatu i jej promocję wokół „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” dba Wavemaker.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

Już wiosną br. polscy widzowie zobaczą efekty współpracy IKEA i Polsatu w programie wnętrzarskim „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”. Jest to jeden z największych w historii polskiej telewizji projektów branded content, a jego realizacją w szerokim zakresie zajmuje się agencja Wavemaker. Jej dział tworzący treści na potrzeby mediów i marketerów (Wavemaker Content) dba o skoordynowanie współpracy na linii IKEA – Polsat, zadaniem Wavemaker jest też wprowadzenie marki do produkcji oraz wypromowanie jej obecności w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza”.

W każdym odcinku programu projektanci będą tworzyć projekty pomieszczeń najlepiej odpowiadających potrzebom i stylom życia bohaterów danego epizodu. Na przygotowanie projektu dostaną 36 godzin, część z nich przeznaczą na ‘wyścig zakupowy’ w sklepie IKEA, gdzie dobiorą rozwiązania z asortymentu marki. Zmagania projektantów oceni dwuosobowe jury – Ania Cybulska, projektantka wnętrz i ekspertka z IKEA oraz uznany architekt i projektant Jakub Szczęsny.

Poprzez „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” IKEA wychodzi poza formułę typowych programów o projektowaniu wnętrz. Wielkie emocje i walka o duże pieniądze łączą się tu z walorem edukacyjnym. Pojedynek „na wnętrza” pomiędzy projektantami pozwala pokazać szereg funkcjonalnych rozwiązań, prostych do wdrożenia i niekoniecznie kosztownych, a poprawiających jakość życia. Dla IKEA to okazja do zaprezentowania szerokiego asortymentu, rozpiętości stylistycznej oraz cenowej, a także proekologicznych rozwiązań.

Polska jest trzecim rynkiem, na którym pojawi się format „Design Dream” – program z sukcesem pokazywali już nadawcy w Holandii i Austrii.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Partnerstwo strategiczne z programem „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” to kolejny szeroko zakrojony projekt branded content realizowany w Polsce przez IKEA. Marka przez lata sponsorowała programy wnętrzarskie z Dorotą Szelągowską, w których lokowała swoje produkty, była też strategicznym partnerem kanału HGTV. To także wspólny i pierwszy na tak dużą skalę projekt Wavemaker Content dla IKEA.

Stworzenie kreacji do kampanii wspierającej udział IKEA w „Design Dream. Pojedynek na wnętrza” jest po stronie VMLY&R, a za produkcję formatu odpowiada Rochstar. Działaniami PR zajmuje się Garden Of Words.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się