Ponad 5 mln złotych – Mamaginekolog zebrała rekordową kwotę na rzecz WOŚP

Ponad 5 mln złotych – Mamaginekolog zebrała rekordową kwotę na rzecz WOŚP
Influencerka Mamaginekolog już od kilku lat angażuje się w zbiórkę pieniędzy na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku udało się jej zebrać rekordową kwotę – ponad 5 mln złotych.
O autorze
1 min czytania 2021-02-03

31 stycznia br. odbył się 29. finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Tego dnia udało się zebrać aż 127,50 mln złotych, lecz ostateczna kwota będzie znana dopiero za kilka tygodni – cały czas bowiem trwają liczne aukcje prowadzone m.in. na platformie Allegro, w których możemy licytować przeróżne rzeczy. Przykładem jest chociażby własnoręcznie upieczony przez Dawida Podsiadło sernik.

Już od kilku lat WOŚP wspiera również popularna influencerka Mamaginekolog. W 2019 roku blogerka zebrała ponad 1 mln złotych ze sprzedaży napisanych przez nią ebooków, natomiast w ubiegłym roku udało się dojść do kwoty ponad 3 mln złotych.

W tym roku Mamaginekolog do zbiórki wykorzystała swój sklep internetowy dla kobiet w ciąży i rodziców. W dniu finału WOŚP influencerka sprzedawała tam swoje e-booki, zaś całkowity dochód z ich sprzedaży artykułów miał zostać przekazany na konto Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Jak poinformowała Mamaginekolog na swoim instagramowym profilu, ostatecznie udało się jej zebrać rekordową kwotę ponad 5 mln złotych!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Słynna niebieska kurtka Marcina Najmana została wylicytowana podczas aukcji WOŚP za ponad 20 tys. zł. Wygrał Krzysztof Stanowski. Dziennikarz i sportowiec postanowili zażegnać swój internetowy konflikt i „przeszli na Ty”.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS2

Już po raz dwunasty Lidl Polska i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zagrali razem w słusznej sprawie. W trakcie Wielkiego Finału, w niedzielę, 31.01, padła rekordowa kwota ze strony Lidla – 9 mln zł.