Niebieska kurtka Najmana trafiła do Stanowskiego po zakończeniu aukcji WOŚP. Panowie w końcu „przeszli na Ty”

Niebieska kurtka Najmana trafiła do Stanowskiego po zakończeniu aukcji WOŚP. Panowie w końcu „przeszli na Ty”
Słynna niebieska kurtka Marcina Najmana została wylicytowana podczas aukcji WOŚP za ponad 20 tys. zł. Wygrał Krzysztof Stanowski. Dziennikarz i sportowiec postanowili zażegnać swój internetowy konflikt i „przeszli na Ty”.
O autorze
1 min czytania 2021-02-01

Prawdopodobnie nieobcy jest Wam głośny, medialny konflikt między Marcinem Najmanem a Krzysztofem Stanowskim, który swój początek miał pod koniec 2020 roku. Zwieńczeniem konfliktu miał być sparing, do którego polski pięściarz i zawodnik mieszanych sztuk walki wezwał dziennikarza sportowego. 

Do pojedynku ostatecznie nie doszło, lecz o całej sytuacji szybko zrobiło się głośno w mediach, zaś Najman stał się bohaterem wielu internetowych memów z uwagi na wideo, w którym ubrany w niebieską, puchową kurtkę wzywał Stanowskiego do walki.

Co ciekawe, owa wspomniana kurtka trafiła w połowie stycznia br. na aukcję WOŚP – wystawił ją sam Marcin Najman i zapowiedział, że osobiście dostarczy ją zwycięzcy.

W tym samym czasie Krzysztof Stanowski utworzył na platformie zrzutka.pl alternatywną zbiórkę na… wygranie aukcji z niebieską kurtką sportowca. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Ostatecznie dziennikarz wylicytował kurtkę za ponad 20 tys. złotych. A odebrał ją z rąk samego Najmana wczoraj, 31 stycznia br., podczas finału WOŚP na częstochowskiej scenie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

To jednak nie wszystko – Panowie postanowili przynajmniej tymczasowo zażegnać swój internetowy konflikt, bowiem w ramach platformy „Przejdźmy na TY” marka Tyskie zaprosiła ich do spokojnego spotkania przy piwie. Stanowski i Najman po przekazaniu wylicytowanej kurtki na finale WOŚP w Częstochowie, usiedli i zamienili ze sobą kilka słów przy Tyskim.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Piękne zakończenie medialnego konfliktu. 

PS

W momencie pisania tego artykułu w 29. finale WOŚP udało się zebrać już ponad 127 mln złotych!