Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Milka. Cała Polska Sercem z Naszymi” – akcje promocyjne w sieciach sklepów Carrefour i Tesco

Jak fani skoków narciarskich mogą okazać wsparcie polskim zawodnikom, kiedy nie mają możliwości towarzyszyć im podczas zawodów? Milka znalazła na to sposób i w ramach trwającej kampanii „Milka. Cała Polska Sercem z naszymi” zachęca fanów zimowych sportów nie tylko do wspólnego kibicowania...
O autorze
2 min czytania 2021-02-04

…ale i do udziału w wyjątkowych akcjach konsumenckich, realizowanych m.in. w sieciach sklepów Carrefour i Tesco.

Akcja promocyjna w sieci sklepów Carrefour

19 stycznia br. w sieci sklepów Carrefour wystartowała wyjątkowa akcja promocyjna typu buy&get, w której za zakup produktów Milka za minimum 20 złotych (z wyjątkiem lodów, jogurtów oraz kanapek mlecznych Milka), konsumenci mogą odebrać nauszniki Milka za 1 grosz.

Klienci wszystkich sklepów sieci Carrefour znajdujących się na terenie Polski, mogą brać udział w promocji wielorazowo. Akcja promocyjna trwa do 13.02.2021 r. lub do wyczerpania puli gadżetów, a jej regulamin jest dostępny na stronie www.carrefour.pl.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs „Kibicuj z Milka” w sieci sklepów Tesco

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sieć sklepów Tesco również przygotowała dla swoich klientów wyjątkową akcję konsumencką, która rozpoczęła się 2 lutego 2021 r. Konkurs „Kibicuj z Milka”, w ramach którego można wygrać jedną z 5 kart przedpłaconych do sklepu Decathlon o wartości 300 zł każda oraz 1 z 3 voucherów do biura podróży o wartości 10 000 zł każdy, potrwa aż do 1 marca 2021 r. (z wyłączeniem niedziel 7, 14, 21 i 28 lutego 2021 r.). Co należy zrobić, aby wziąć w nim udział? Wystarczy dokonać zakupu dowolnych produktów marki Milka (sprzedażą promocyjną nie są jednak objęte lody, jogurty oraz kanapki mleczne Milka), zachować paragon, a następnie dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w konkursie na stronie www.kibicujzmilka.pl oraz wykonać zadanie konkursowe.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Każdy osoba biorąca udział w akcji konsumenckiej, może otrzymać tylko jedną nagrodę. Regulamin promocji można znaleźć na stronie www.kibicujzmilka.pl.

Cała Polska Sercem z Naszymi

Akcje promocyjne prowadzone przez sieci sklepów Carrefour oraz Tesco są częścią tegorocznej kampanii Milka „Cała Polska Sercem z Naszymi”, poprzez którą marka zachęca Polaków do kibicowania ukochanym sportowcom. Milka, która od 3 lat współpracuje z Polskim Związkiem Narciarskim i jest oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, otacza ciepłymi uczuciami naszych Mistrzów, jednocześnie łącząc Polaków we wspólnym przeżywaniu emocji.

Tegoroczne działania realizowane przez markę, wsparte są kampanią telewizyjną i digitalową oraz akcjami konsumenckim organizowanymi m.in. w sieciach sklepów Tesco, Carrefour oraz Lidl. W okresie trwania aktywacji, w wybranych miastach w Polsce, zostaną również otwarte strefy kibica.

Za przygotowanie strategii komunikacji, operacyjne zarządzanie kampanią i adaptacją wszystkich form kreacji ATL oraz BTL odpowiedzialna jest agencja Ogilvy. Stworzenie kreacji powierzono zaś Carla Zuri. Produkcją spotu zajął się dom produkcyjny Truskavka oraz Riodepost. Działania eventowe oraz wsparcie operacyjne kampanii gwarantuje Event Factory. Za strategię oraz zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mindshare. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.