Wyznaj miłość na mieście. Walentynkowa kampania od AMS Digital

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Wyznaj miłość na mieście. Walentynkowa kampania od AMS Digital

AMS we współpracy z firmami Samsung i Polkomtel, operatorem marki Plus, przygotował wyjątkową kampanię dla zakochanych. Na cyfrowych nośnikach AMS zlokalizowanych w centrach miast – Digital Citylightach i Digital Cityscreenach – będzie można wyrazić swoje uczucia z okazji Walentynek.

Walentynki celebruje aż 82% Polaków, a dla 91% osób w wieku 18-44 lata jest to bardzo ważny dzień (Źródło: Prezentmarzeń „Walentynki 2020 z perspektywy Polaków”, 2020). Zwyczajem jest wysyłanie listów zawierających wyznania miłosne i wręczanie prezentów. Dla tych, którzy pragną wyrazić swoje uczucia w oryginalny sposób, AMS i partnerzy przygotowali wyjątkową propozycję. Dzięki wypełnieniu formularza znajdującego się na specjalnie przygotowanej stronie internetowej będzie można wyznać swoje uczucia na mieście.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wystarczy wejść na stronęwalentynki.ams.com.pl i wypełnić formularz – wybrać jeden z czterech szablonów i napisać tekst życzeń – najciekawsze wyznania zostaną opublikowane na nośnikach AMS. Do wyboru jest 50 lokalizacji w 8 miastach: Gdyni, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Sosnowcu, Warszawie i Wrocławiu.

– Walentynki to święto miłości oraz dzień emocji i prezentów. Każdy chce zaskoczyć ukochaną osobę w oryginalny sposób. Teraz za sprawą naszego digital OOH wszyscy mogą wyrazić swoje uczucia jak nigdy wcześniej – mówi Agnieszka Bakiensztos, digital marketing manager w AMS.

W ofercie AMS Digital znajduje się ponad 4000 nośników. Są to Digital Citylighty w wiatach przystankowych, Digital Cityscreeny przy kluczowych skrzyżowaniach, Digital Indoor i Digital Indoorscreen w galeriach handlowych, reklama na ekranach bankomatów oraz kanały video out-of-home: Move TV w klubach fitness z segmentu premium i Traffic TV w autobusach w Warszawie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij