Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Mamy to! Nowa kampania Blue City

Ruszyła kampania informacyjna przedstawiająca Centrum Handlowe Blue City, jako miejsce, gdzie można zrobić sprawnie różnorodne zakupy i załatwić wiele spraw w komfortowych warunkach. Kampanię przygotowała agencja Communication Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2021-02-08

Kiedy nie ma możliwości skorzystania z miejsc rozrywki, a restauracje sprzedają jedzenie z dostawą i na wynos, centra handlowe znów stają się przede wszystkim miejscem robienia zakupów. Jednocześnie pandemia przyniosła również wiele zmian w zachowaniu klientów, którzy ze względów bezpieczeństwa spędzają w nich mniej czasu. Ich zakupy są bardziej przemyślane i celowe.

– Klienci oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która zapewni im maksymalną optymalizację zakupów. Dlatego komunikację marketingową kierujemy obecnie na działania prosprzedażowe, promujące ofertę naszych najemców. Informujemy, że Blue City jest miejscem bezpiecznym i nie ma żadnego powodu, by obawiać się przyjścia – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City. 

– W kampanii informacyjnej pod hasłem „Mamy to!”, Blue City pokazuje klientom, co mogą załatwić i kupić w centrum. Natomiast graficzne wykorzystanie symbolu odhaczenia załatwionej sprawy nawiązuje do faktu, że w Blue City można zrobić różnorodne zakupy i załatwić sprawnie wiele spraw – wyjaśnia Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited. 

Kampania ruszyła 1 lutego i obejmuje media wewnętrzne Blue City, outdoor, digital, a także działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj