TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Mamy to! Nowa kampania Blue City

Ruszyła kampania informacyjna przedstawiająca Centrum Handlowe Blue City, jako miejsce, gdzie można zrobić sprawnie różnorodne zakupy i załatwić wiele spraw w komfortowych warunkach. Kampanię przygotowała agencja Communication Unlimited.
O autorze
1 min czytania 2021-02-08

Kiedy nie ma możliwości skorzystania z miejsc rozrywki, a restauracje sprzedają jedzenie z dostawą i na wynos, centra handlowe znów stają się przede wszystkim miejscem robienia zakupów. Jednocześnie pandemia przyniosła również wiele zmian w zachowaniu klientów, którzy ze względów bezpieczeństwa spędzają w nich mniej czasu. Ich zakupy są bardziej przemyślane i celowe.

– Klienci oczekują zapewnienia im bezpieczeństwa, sprawnej organizacji i precyzyjnej informacji, która zapewni im maksymalną optymalizację zakupów. Dlatego komunikację marketingową kierujemy obecnie na działania prosprzedażowe, promujące ofertę naszych najemców. Informujemy, że Blue City jest miejscem bezpiecznym i nie ma żadnego powodu, by obawiać się przyjścia – mówi Krzysztof Sajnóg, dyrektor marketingu Blue City. 

– W kampanii informacyjnej pod hasłem „Mamy to!”, Blue City pokazuje klientom, co mogą załatwić i kupić w centrum. Natomiast graficzne wykorzystanie symbolu odhaczenia załatwionej sprawy nawiązuje do faktu, że w Blue City można zrobić różnorodne zakupy i załatwić sprawnie wiele spraw – wyjaśnia Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited. 

Kampania ruszyła 1 lutego i obejmuje media wewnętrzne Blue City, outdoor, digital, a także działania media relations oraz komunikację w mediach społecznościowych. Communication Unlimited pracuje dla Blue City od 2011 roku. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj