Žatecký zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Žatecký zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje.

W nowych spotach marki, tak jak w poprzednich, pozostajemy w uroczym miasteczku Žatec, w którym drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w Chmielowych Mistrzostwach Świata. Obserwujemy rywalizację w dwóch konkurencjach: za najlepszy smak oraz najlepiej zbalansowany smak. Pierwsza konkurencja przypomina curling w wersji z kuflem piwa. W drugiej zawodnicy z różnych krajów spacerują po linie z tacą butelek z piwem, utrzymując równowagę. W każdym spocie wygraną dla Drużyny Žateckiego Chmielu jest wspaniały chmielowy puchar.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– W nowych spotach utrzymujemy najważniejsze elementy pozycjonowania marki tj. żatecky chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę. Myślę, że udało nam się też uchwycić atmosferę zatrzymania w czasie i spokojnego, radosnego życia w otoczeniu chmielu, na polach którego odbywają się sportowe konkurencje. Całości dopełnia retro charakter spotów oraz muzyka. Chmielowe Mistrzostwa Świata odbywają się w duchu fair play i poczuciu wspólnoty, ponieważ bez względu na konkurencję chodzi o wspólne spędzanie czasu i dobrą zabawę – mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, brand manager Žatecky. 

Nowe 30-sekundowe spoty, podobnie jak poprzednie, były nagrywane w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklamy będą prezentowane od 8 lutego w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za ich kreację odpowiada agencja interaktywna Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij