Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Žatecký zaprasza na „Chmielowe Mistrzostwa Świata”

8 lutego startuje nowa kampania reklamowa marki Žatecký Světlý Ležák pod hasłem „Chmielowe Mistrzostwa Świata”. W dwóch pełnych humoru spotach nagranych w miasteczku Žatec w Czechach oglądamy niezwykłe konkurencje.
O autorze
1 min czytania 2021-02-08

W nowych spotach marki, tak jak w poprzednich, pozostajemy w uroczym miasteczku Žatec, w którym drużyna Žateckiego Chmielu bierze udział w Chmielowych Mistrzostwach Świata. Obserwujemy rywalizację w dwóch konkurencjach: za najlepszy smak oraz najlepiej zbalansowany smak. Pierwsza konkurencja przypomina curling w wersji z kuflem piwa. W drugiej zawodnicy z różnych krajów spacerują po linie z tacą butelek z piwem, utrzymując równowagę. W każdym spocie wygraną dla Drużyny Žateckiego Chmielu jest wspaniały chmielowy puchar.


– W nowych spotach utrzymujemy najważniejsze elementy pozycjonowania marki tj. żatecky chmiel, lokalność, humor, czeskie pochodzenie i wspólnotę. Myślę, że udało nam się też uchwycić atmosferę zatrzymania w czasie i spokojnego, radosnego życia w otoczeniu chmielu, na polach którego odbywają się sportowe konkurencje. Całości dopełnia retro charakter spotów oraz muzyka. Chmielowe Mistrzostwa Świata odbywają się w duchu fair play i poczuciu wspólnoty, ponieważ bez względu na konkurencję chodzi o wspólne spędzanie czasu i dobrą zabawę – mówi Aleksandra Niemczyk-Kulczyńska, brand manager Žatecky. 

Nowe 30-sekundowe spoty, podobnie jak poprzednie, były nagrywane w miasteczku Žatec, z którego pochodzi żatecki chmiel. Ich reżyserem jest Czech Roman Valent. Reklamy będą prezentowane od 8 lutego w głównych i tematycznych kanałach telewizji ogólnopolskiej. Za ich kreację odpowiada agencja interaktywna Brainbox. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya, a zakupem mediów dom mediowy Initiative. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj