Można i tak: Janusz Chabior reklamuje nową usługę „Przesyłki OLX”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Można i tak: Janusz Chabior reklamuje nową usługę „Przesyłki OLX”

15 lutego br. wystartowała ogólnopolska kampania z Januszem Chabiorem, promująca usługę Przesyłki OLX. Działania obejmą stacje telewizyjne, radiowe, internet i przestrzeń OOH z wykorzystaniem sieci paczkomatów.

Polska jest piękna i choć nadal można jeździć nawet w jej najdalsze zakątki by osobiście odebrać przedmioty z OLX, to od teraz nie trzeba. Największy serwis ogłoszeniowy w Polsce wprowadził bowiem usługę Przesyłki OLX, dzięki której indywidualni użytkownicy kupią przedmioty bezpiecznie i z dostawą do paczkomatów i punktów odbioru na terenie całego kraju.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bohaterowie klipów, podobnie jak radiowych spotów, mają swoje powody, by podróżować po Polsce i osobiście odbierać zakupy z OLXa. Są nimi chęć realizowania swoich pasji, nawiązania nowych znajomości, czy choćby prozaiczne uśpienie dziecka w samochodzie podczas jazdy.

– Nasza najnowsza kampania powstawała w najbardziej rockandrollowych jak dotąd okolicznościach. Całą ekipą wsiedliśmy w busa i wyruszyliśmy w trasę w poszukiwaniu lokacji i pięknych widoków. Nasz serwis nigdy nie chciał nikomu nic narzucać, tym razem opowiadamy więc historię o tym, że każdy ma wybór i jeśli chce przemierzać kilometry, by odebrać wymarzony przedmiot obserwując przy okazji żurawie, to super. Ale super też będzie, jeśli zamówi rzecz do paczkomatu. Bo może. Jak we wszystkich dobrych historiach, również i w tej pozostawiamy odbiorców z puentą, którą wygłasza nieoceniony Janusz Chabior – tłumaczy Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX.

Strategię komunikacji i koncepcję kreatywną projektu promującego Przesyłki OLX przygotowała agencja BBDO. Za produkcję odpowiada Lucky Luciano Pictures.

Kampania promuje bezpieczne i wygodne przesyłki OLX, na którą do końca marca obowiązują promocyjne ceny. Usługa działa w kategoriach Dom i Ogród, Elektronika, Moda, Dla Dzieci, Muzyka i Edukacja oraz Sport i Hobby.

Postprodukcja – Xantus TV, postprodukcja dźwięku – Juice, reżyseria Tadeusz Śliwa, operator Marek Sanak, media zaplanował MediaConcept.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij