David Beckham, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska bohaterami kampanii adidas ULTRABOOST 21

ULTRABOOST 21 to nowa odsłona najpopularniejszej serii butów biegowych adidas. Zaprezentowane w styczniu, wyczekiwane przez biegaczy, zapewniają niesamowity zwrot energii i komfort przy każdym kroku. Agencja VMLY&R Poland odpowiada za strategię i koncepcję lokalnego launchu kultowego modelu.
O autorze
2 min czytania 2021-02-15

Energia to jest to, czego najbardziej nam brakuje w dzisiejszym świecie. Zgodnie z filozofią adidas, marka poprzez sport chce zmieniać nasze życie, czego odzwierciedleniem jest nowy ULTRABOOST 21, dostarczający biegaczom energii, aby napędzać pozytywną zmianę i inspirować.

Według badania Global Running Survey przeprowadzonego przez adidas, aż 41% respondentów deklarujących, że biegają coraz więcej, zauważyło pozytywny wpływ ich biegowej pasji na inne obszary życia. Dla 36% respondentów jednym z głównych motywatorów do biegania jest wzmocnienie mentalne, jakie dają im regularne treningi. Natomiast co czwarty ankietowany zapewnia, że bieganiu zawdzięcza zwrot energii, większy, niż dzięki słuchaniu muzyki, chodzeniu na imprezy, do siłowni, oglądaniu sportu na żywo czy spędzaniu czasu z bliskimi.

Dlatego w najnowszej kampanii adidas podkreśla, jak wiele energii można odzyskać dzięki nowym ULTRABOOST 21. W globalnym spocie David Beckham przekonuje, że dzięki bieganiu ludzie czują się bardziej pobudzeni, zarówno fizycznie, jak i psychicznie. Wtórują mu sprinterzy Shaunae Miller-Uibo i Noah Lyles.

– Wszechstronność jest bardzo ważna w moich treningach. W ciągu ostatnich miesięcy biegam coraz więcej i bardzo się z tego cieszę. Dziś szczególnie ważne jest, by dbać o formę i utrzymywać w pełni sprawne nie tylko ciało, ale i umysł. ULTRABOOST 21 sprawiają, że czuję się świetnie i mam więcej energii, a zarazem więcej motywacji, by wyjść na trening – mówi David Beckham.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Również w lokalnej kampanii energia kipi, podkreślając, jak ważny w codziennych treningach jest biegowy fun. Bohaterki spotu, Zuza Kołodziejczyk i Wiktoria Gąsiewska, udowadniają, że codzienne treningi dają im radość z biegania niezależnie od tego, jaka jest pogoda za oknem, a nowe ULTRABOOST 21 gwarantują zwrot energii z każdym przebiegniętym krokiem.

Zuzę i Wiktorię na co dzień można spotkać na biegowych trasach, a w ciągu najbliższego miesiąca – także na witrynach warszawskich sklepów adidas w Westfield Arkadia i Złotych Tarasach, jako bohaterki lokalnej kampanii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

adidas przygotował jeszcze jedną niespodziankę dla biegaczy – podcasty biegowe, dostępne na Spotify. Pierwszy z nich, prowadzony przez Martinusa Evansa, maratończyka i założyciela bloga 300poundsandrunning blog, a udziałem trenera adidas Runners, Mari Dottschadisa, stanowi zestaw rad dla słuchaczy, jak zacząć nowy rok na biegowych trasach z pozytywnym nastawieniem. Drugi odcinek to rozmowa z Shaunae Miller-Uibo, mistrzynią olimpijską z Rio de Janeiro w biegu na 400 metrów. Od 15 lutego dostępny będzie natomiast trzeci odcinek, z artystką i biegaczką Madame Ghandi. Podcasty są dostępne w języku angielskim.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

W ramach kampanii ULTRABOOST 21 marka prowadzi działania w digital i OOH/DOOH. Emitowany jest spot globalny z udziałem Davida Beckhama

Lokalny content video został przygotowany z udziałem Zuzy Kołodziejczyk i Wiktorii Gąsiewskiej jak bohaterek spotu.

Zaplanowane są szeroko zakrojone działania z zakresu influencer marketingu, działania PR oraz współpraca z mediami (newonce, Noizz, media biegowe). Za kompleksową realizację kampanii lokalnej odpowiada VMLY&R, za produkcję spotu lokalnego w reżyserii Arka Nowakowskiego oraz contentu foto: Shootme i VMLY&R. Zakup mediów po stronie Mediacom.