W ramach platformy kreatywnej, z brand hero UPCeuszem w roli głównej, 25 stycznia ruszyła kampania przygotowana przez Agencję K2 (Grupa K2). Tym razem UPCeusz zmienił swój kształt i po raz pierwszy zabrał głos, żeby wypromować usługi komórkowe w UPC.
– Nasza platforma kreatywna ewoluuje i jej bohater również wchodzi na kolejny poziom. Usługi komórkowe w UPC to idealny moment, żeby brand hero mógł sobie swobodnie porozmawiać z bliskimi – mówi Magdalena Banasik, senior copywriter, Agencja K2.
Zobacz również
– Rynek usług komórkowych jest silnie konkurencyjny z dużą ilością marek i operatorów. Głównym celem kampanii było zbudowanie świadomości nowej oferty. Dlatego postawiliśmy na wyróżniający, ale bezpośredni komunikat i metaforę, aby odbiorca nie musiał zgadywać, że UPC oferuje usługi komórkowe – dodaje Adam Samsel, dyrektor strategii, Agencja K2.
Spot wyreżyserował Bartek Ignaciuk, postprodukcję przygotował Human Ark, a za udźwiękowienie odpowiadało studio Głośno. Działania obejmują również kampanię digitalową i komunikację w mediach społecznościowych. Za zakup mediów odpowiada OMD.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]