TikTok for Business startuje z „Make TikToks Contest”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
TikTok for Business startuje z „Make TikToks Contest”

TikTok for Business wystartował z konkursem skierowanym do pracowników branży marketingowej m. in. agencji kreatywnych, PR oraz domów mediowych. Do wygrania są trzy nagrody, każda o wartości 60 tys. złotych.

Zadaniem konkursowym jest nagranie TikToka dla konkretnej marki, odpowiadającego na jeden z trzech tematów:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  • TikTok? To głupie? To wymyśl coś mądrego! 
  • TikTok. To chwilowa moda? To wymyśl coś na dłużej!
  • TikTok? To nie dla mojej marki. To udowodnij, że tak nie jest!

– „Make TikToks Contest” to szansa na zaprezentowanie swojej marki w kreatywnyn i nietuzinkowy sposób, poszerzając przy tym grono potencjalnych klientów. Poprzez konkurs chcemy podkreślić, że TikTok jest idealnym miejscem do tworzenia wartościowych treści reklamowych, które może tworzyć każda marka – bez względu na branżę, czy skalę działalności. Najważniejsze są  autentyczność oraz spójność przekazu z DNA TikToka, które pozwalają brandom na dostarczanie użytkownikom platformy unikalnych doświadczeń. Właśnie takie kampanie generują najlepsze wyniki, często na poziomie nawet kilkudziesięciu milionów wyświetleń – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. 

Każdy projekt powinien być stworzony z myślą o marce, w której pracuje bądź dla której działania prowadzi uczestnik. Może on wziąć udział wyłącznie w jednej, wybranej kategorii konkursowej wykorzystując wybrany format reklamowy TikToka.  W kategoriach 1 i 3 uczestnicy powinni nagrać po jednym TikToku, natomiast kategoria 2 wymaga przygotowania trzech TikToków. Po stworzeniu nagrania należy wypełnić formularz konkursowy dostępny na stronie maketiktokscontest.pl. Rejestracja zgłoszenia daje również możliwość otrzymania materiałów edukacyjnych na temat platformy.

15 marca jury w składzie: Michał Sadowski, założyciel Brand24, aktorka i TikTokerka Klaudia Halejcio, Rafał Drzewiecki, head od marketing w TikTok Polska oraz Maciej Waligóra, executive creative director, DDB Warszawa, przewodniczący zarządu KTR ogłosi nominowanych.

Dwa dni później (17 marca), podczas oficjalnej gali, poznamy trzech zwycięzców, którzy otrzymają nagrody w postaci karty przedpłaconej o wartości 10 000 złotych oraz kredyt na wsparcie mediowe o wysokości 50 000 złotych.

Więcej informacji o konkursie wraz z jego Regulaminem znajduje się na stronie maketiktokscontest.pl.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij