Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Pomaganie jest sexi – Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” z kampanią skierowaną do użytkowników Tindera

Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową" wystartowała z wyjątkową akcją, skierowaną do… użytkowników Tindera. Twórcy namawiają randkowiczów, żeby pokazali dobre serca i przekazali 1% podatku na leczenie małych pacjentów kliniki onkologicznej.
O autorze
1 min czytania 2021-02-19

– To pierwsza w naszej historii kampania w tak nietypowym miejscu. Ale szukamy wszelkich możliwych sposobów dotarcia do osób, które mogą pomóc dzieciom chorym na raka w powrocie do zdrowia. A ponieważ użytkownicy aplikacji randkowych szukają uczuć, dlatego podpowiadamy im, że dobre serce i bezinteresowne pomaganie to argumenty, którymi można zrobić dobre pierwsze wrażenie – tłumaczy Bartłomiej Dwornik z Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

– Promocja Fundacji na Tinderze, choć w pierwszej chwili zaskakująca, idealnie wpisuje się w ideę samej aplikacji: skracania dystansu między ludźmi i łączenia osób o podobnej wrażliwości, oczekiwaniach czy zainteresowaniach. Wykorzystanie potencjału platformy to dobry krok także ze względu na grupę osób, do której docieramy z przekazem kampanii. Użytkownicy Tindera to przede wszystkim mieszkańcy dużych miast, ludzie otwarci i nowocześni. Moim zdaniem „it’s a match” – mówi Dominika Jurek z Open Mobi.

Luty to czas, kiedy zaczynamy rozliczać PIT za 2020 rok i właśnie na tym skupia się kampania, realizowana przez fundację. Pod hasłem „Pomaganie jest sexi!” użytkownicy Tindera otrzymują informację, jak przekazać 1% podatku PIT na pomoc dla dzieci leczących się w klinice onkologii dziecięcej Przylądek Nadziei we Wrocławiu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Liczymy na to, że w taki nieco nietypowy sposób zwrócimy uwagę internautów, którzy zupełnie nie spodziewają się takiej tematyki w aplikacji randkowej. A jeśli pomysł okaże się sukcesem, będziemy mieli argument za tym, żeby przygotowywać podobnie zaskakujące zachęty do pomagania dla następnych grup odbiorców, których organizacje pomocowe dotąd nie brały pod uwagę – tłumaczy Klaudia Smolarska-Kulej z Fundacji Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową.

Kampania „Pomaganie jest SEXI!” realizowana jest przez Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” wspólnie z agencją Open Mobi. Kierowana jest do grupy docelowej 18+ w całej Polsce. Prowadzona będzie na Tinderze od 15 lutego do 14 marca 2021.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się