Akcja na Rio - nowa aktywacja Warki

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Akcja na Rio - nowa aktywacja Warki

Czy Brazylijki znajdą w końcu pocieszenie? Kto odpowie na ich dramatyczny apel i czy Polacy wyruszą z akcją do Rio? Przekonamy się o tym już dziś.

Od tygodnia piękne Brazylijki w teaserowym spocie telewizyjnym protestowały z powodu braku polskiej ekipy w Rio w tym roku. - Rio bez Waszych akcji? – dopytywały z niedowierzaniem. - W żadnym razie! Zróbcie coś!

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tysiące osób wchodziło na podaną w spocie stronę www.pocieszbrazylijki.pl i próbowało pomóc dziewczynom.

Niestety żadna z tych podjętych prób nie była wystarczająca. Brazylijki wciąż domagały się obecności polskiej ekipy w Rio.

Warka znana z zaskakujących kampanii znów wkręca swoich konsumentów i w „Akcji na RIO” wbrew wszystkiemu wysyła naszą ekipę do Brazylii.

1 kwietnia rusza nowy spot telewizyjny Warki. - Nasi jednak jadą do Rio! – ogłasza barman w wareckiej Piwiarni. A brazylijskie dziewczyny w Rio skaczą z radości i już na nich czekają. Spot rozpoczyna nową aktywację Warki „Akcja na Rio”.

Marka przyzwyczaiła konsumentów do niestandardowych działań i tym razem ich nie zawiedzie. W centrum wydarzeń znów będzie ekipa, akcja i świetna zabawa, której dostarcza Warka. Spot telewizyjny to pierwszy element tej akcji.

Za działania ATL odpowiedzialna jest agencja JUST, za akcję w Internecie – agencja The Digitals. Media zaplanował i zakupił MediaVest, a za działania PR odpowiada agencja ROOTS PR.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij