TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wawel promuje nowości z oferty wiosennej

Zbliża się wiosna, a wraz z nią na półkach sklepowych pojawiają się słodycze z sezonowej oferty od firmy Wawel. Wśród nowych propozycji wyróżniają się orzeźwiające słodycze, inspirowane smakami polskiego ogrodu oraz egzotycznych owoców.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

Na wiosnę firma Wawel wprowadziła do portfolio nowe owocowe smaki. Pojawiły się czekoladki nadziewane Mango oraz Agrest z czarnym bzem – o wyrazistych, soczyście owocowych smakach. Do oferty dołączyły również praliny Fresh&Lemon w białej polewie, z aromatami cytryny i zielonej herbaty, a także popularna Chrupanka Krakowska w nowej odsłonie. Te praliny w czekoladzie z wnętrzem bogatym w chrupiące wafelki, kawałki orzechów arachidowych i skórkę pomarańczową, teraz dostępne są w nowych owijkach.

Czekolady w wiosennej odsłonie

Wiosenne smaki znajdziemy również w asortymencie czekolad. Wiosną tego roku powiększył się on o Czekoladę Poziomkową 100g, z nadzieniem poziomkowo-mlecznym w oryginalnej deserowej czekoladzie Wawel, oraz Czekoladę Fresh&Lemon, gdzie dominuje smak świeżo dojrzałych cytryn i nuty zielonej herbaty.

Wiosna to również nowości w ofercie czekolad dużych, interesujących z punktu widzenia konsumentów ze względu na liczne o tej porze roku okazje “prezentowe”. Jako słodki podarunek dobrze sprawdzi się Czekolada Tiramisu 290g z mleczno-kawowym kremem, w formie tabliczki w kształcie słodkich całusów. Kolejnym wariantem smakowym jest Czekolada Czarny Las 300g, bogata w dwie warstwy nadzienia wiśniowo-czekoladowego, będącego nawiązaniem do popularnego i znanego deseru. Czekolada Truskawkowa ze śmietanką 300g pod płaszczem czekolady deserowej kryje w sobie nadzienie o smaku truskawkowo – śmietankowym.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Do grona bombonierek 430g: Malaga, Kasztanki i Tiki Taki, dołączyła bombonierka Tiramisu z mleczno-kawowym nadzieniem.

Klasyki w nowych opakowaniach

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wawel nie zapomniał o miłośnikach klasycznych smaków i znanych od lat produktów. M!chałki z Wawelu Klasyczne i Białe, Trufle z Wawelu oraz Mieszankę Krakowską znajdziemy w eleganckich złotych opakowaniach 350g, które idealnie sprawdzą się jako upominek dla bliskich i… dla siebie!

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Co więcej, M!chałki Klasyczne oraz Trufle z Wawelu dostępne będą w nowych, wyprofilowanych kartonikach o gramaturze 250g, z wygodnymi wcięciami po bokach i grafiką, która podkreśla wyjątkowy charakter tych produktów. Nowoczesne opakowanie będzie dobrą propozycją prezentową na nadchodzące okazje.

Promocję Oferty Wiosennej wspiera kampania w social mediach oraz prasie handlowej, a także działania PR. Dodatkowo, w punktach sprzedaży pojawią się dedykowane ekspozycje oraz przykuwające uwagę materiały POS. Za całość działań odpowiada wewnętrzny dział marketingu firmy Wawel.