TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Shortlist Consulting, Ancymony (Schulz), Havas Media Group i Wavemaker razem wspierają walkę z COVID-19

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

„Klinika Matmy” to projekt stworzony przez Fundację Ivy Poland oraz uczniów XIV LO m. Staszica w Warszawie. Ma na celu organizację bezpłatnych korepetycji on-line.

– Z jednej strony szukamy wolontariuszy, którzy gotowi będą podzielić się swoim czasem i wiedzą, by udzielać korepetycji, a z drugiej staramy się dotrzeć do dzieci i młodzieży, która takiej pomocy potrzebuje. Wolontariusze „Kliniki Matmy” udzielają korepetycji zarówno z przedmiotów ścisłych, jak i humanistycznych – mówi Krzysztof Daniewski, dyrektor zarządzający i pomysłodawca Akademii Ivy Poland, wiodącej firmy przygotowującej młodzież do studiów za granicą.

Z inicjatywy Shortlist Consulting przedstawiciele branży marketingowej zaangażowali się we wsparcie tego ważnego projektu.

– Konsekwencje Covid-19 odczuwamy wszyscy. Jako branża mamy ogromny potencjał i możliwości, dlatego uznałam, że w tym trudnym czasie warto być razem i spróbować zrealizować projekt ponad podziałami branżowymi. Po kilku spotkaniach, w których wzięli udział szefowie największych grup oraz kliku agencji, zdecydowaliśmy się na wsparcie działań „Kliniki Matmy” – mówi Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consulting.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Ancymony (Schulz), która przeszła niedawno głośny rebranding, przygotowała kreacje do komunikacji z wolontariuszami oraz uczniami potrzebującymi wsparcia w nauce.

– W tej akcji jest wszystko, co dla nas ważne – wsparcie dla tych, którzy przez pandemię potrzebują teraz więcej, wykorzystanie technologii do wyrównania szans, oddolna inicjatywa młodych ludzi. Bardzo im kibicujemy i pracujemy dla nich z prawdziwą przyjemnością! – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy projekcie współpracują także agencje mediowe Havas Media Group i Wavemaker.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zachwyciliśmy się ta akcją, bo jest całkowicie oddolną i niekomercyjną inicjatywą młodych ludzi. Liczymy, że uda się nam rozsławić pomysł uczniów Staszica, a oni odczarują zdalne nauczanie w oczach dzieci i w tym trudnym okresie będą wsparciem dla wielu rodzin – mówi Małgorzata Jeziorska, business communication director, Wavemaker.

– Jednym z filarów działania agencji Havas Media Group jest manifest Make a meaningful difference to people. Te słowa mają dziś dużo głębsze znaczenie niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu! – podkreśla Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

– Inicjatywa podjęta przez młodzież, która w trudnych czasach nauki zdalnej potrafi się zorganizować i wesprzeć innych zasługuje na wparcie – komentuje Agnieszka Kosik, head of poland of Facebook.

– Jesteśmy pewni, że wsparcie działań „Kliniki Matmy” przyniesie rezultaty. Ważne jest, żeby szeroko dotrzeć z komunikatem i zachęcić kolejnych partnerów do promowania tej pięknej inicjatywy! – podsumowuje Marta Macke.