Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Shortlist Consulting, Ancymony (Schulz), Havas Media Group i Wavemaker razem wspierają walkę z COVID-19

Branża marketingowa ponad podziałami wspiera pro bono akcję Fundacji Ivy „Klinika Matmy”. Dzięki tej inicjatywie dzieci pracowników służby zdrowia, działających codziennie na pierwszej linii frontu w walce z COVID-19, mogą uczestniczyć w bezpłatnych korepetycjach.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

„Klinika Matmy” to projekt stworzony przez Fundację Ivy Poland oraz uczniów XIV LO m. Staszica w Warszawie. Ma na celu organizację bezpłatnych korepetycji on-line.

– Z jednej strony szukamy wolontariuszy, którzy gotowi będą podzielić się swoim czasem i wiedzą, by udzielać korepetycji, a z drugiej staramy się dotrzeć do dzieci i młodzieży, która takiej pomocy potrzebuje. Wolontariusze „Kliniki Matmy” udzielają korepetycji zarówno z przedmiotów ścisłych, jak i humanistycznych – mówi Krzysztof Daniewski, dyrektor zarządzający i pomysłodawca Akademii Ivy Poland, wiodącej firmy przygotowującej młodzież do studiów za granicą.

Z inicjatywy Shortlist Consulting przedstawiciele branży marketingowej zaangażowali się we wsparcie tego ważnego projektu.

– Konsekwencje Covid-19 odczuwamy wszyscy. Jako branża mamy ogromny potencjał i możliwości, dlatego uznałam, że w tym trudnym czasie warto być razem i spróbować zrealizować projekt ponad podziałami branżowymi. Po kilku spotkaniach, w których wzięli udział szefowie największych grup oraz kliku agencji, zdecydowaliśmy się na wsparcie działań „Kliniki Matmy” – mówi Marta Macke, założycielka i managing partner Shortlist Consulting.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Agencja Ancymony (Schulz), która przeszła niedawno głośny rebranding, przygotowała kreacje do komunikacji z wolontariuszami oraz uczniami potrzebującymi wsparcia w nauce.

– W tej akcji jest wszystko, co dla nas ważne – wsparcie dla tych, którzy przez pandemię potrzebują teraz więcej, wykorzystanie technologii do wyrównania szans, oddolna inicjatywa młodych ludzi. Bardzo im kibicujemy i pracujemy dla nich z prawdziwą przyjemnością! – komentuje Wojciech Kotala, CEO agencji Ancymony.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Przy projekcie współpracują także agencje mediowe Havas Media Group i Wavemaker.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

– Zachwyciliśmy się ta akcją, bo jest całkowicie oddolną i niekomercyjną inicjatywą młodych ludzi. Liczymy, że uda się nam rozsławić pomysł uczniów Staszica, a oni odczarują zdalne nauczanie w oczach dzieci i w tym trudnym okresie będą wsparciem dla wielu rodzin – mówi Małgorzata Jeziorska, business communication director, Wavemaker.

– Jednym z filarów działania agencji Havas Media Group jest manifest Make a meaningful difference to people. Te słowa mają dziś dużo głębsze znaczenie niż jeszcze kilkanaście miesięcy temu! – podkreśla Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.

– Inicjatywa podjęta przez młodzież, która w trudnych czasach nauki zdalnej potrafi się zorganizować i wesprzeć innych zasługuje na wparcie – komentuje Agnieszka Kosik, head of poland of Facebook.

– Jesteśmy pewni, że wsparcie działań „Kliniki Matmy” przyniesie rezultaty. Ważne jest, żeby szeroko dotrzeć z komunikatem i zachęcić kolejnych partnerów do promowania tej pięknej inicjatywy! – podsumowuje Marta Macke.