Superbrands: Lidl Polska jedną z najsilniejszych marek w Polsce

Lidl Polska już po raz siódmy znalazł się wśród laureatów prestiżowego tytułu Superbrands. Po raz kolejny tysiące konsumentów biorących udział w badaniu wskazało, że Lidl Polska to jedna z najsilniejszych marek na polskim rynku – odpowiada na oczekiwania klientów oraz jest godna polecenia.
O autorze
1 min czytania 2021-02-23

Wyróżnienie Superbrands jest przyznawane markom, które w ocenie tysięcy konsumentów mają najsilniejszą pozycję na rynku – najlepiej odpowiadają na oczekiwania klientów oraz są przez nich polecane. Marki oceniane są w ramach kategorii, w których funkcjonują. Wśród laureatów tegorocznej XV edycji konkursu Superbrands znalazł się również Lidl Polska. Już po raz siódmy tysiące klientów uznało sieć za silną i godną polecenia markę.

– Cały zespół blisko 24 tysięcy pracowników Lidl Polska codziennie podejmuje nowe wyzwania i działania, których celem jest zadowolenie naszych klientów. Cieszymy się, że nasze starania zostają zauważone przez konsumentów, którzy uznali nas za jedną z najsilniejszych marek na polskim rynku. Wyróżnienie Superbrands jest dla nas ważne, ponieważ siłę firm ocenia nie tylko Rada Marek, ale przede wszystkim konsumenci. Fakt, że już po raz siódmy zostaliśmy laureatem, dodaje nam energii do dalszej pracy – podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, head of corporate communications and CSR, Lidl Polska.

Badanie Superbrands, realizowane co dwa lata, jest największym badaniem siły marki w Polsce. Ankietę metodą CAWI zrealizował Instytut Badawczy ARC Rynek i Opinia. O opinie zapytanych zostało ponad 10 tysięcy konsumentów. Łącznie przebadano ponad dwa tysiące marek. Kluczowym czynnikiem decydującym o przyznaniu wyróżnień był indeks siły marki, który wynikał z różnicy między wynikiem polecania, a odradzania danej marki.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj