Volkswagen promuje ofertę Perfectline

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Volkswagen promuje ofertę Perfectline

Pod hasłem „Różni ludzie. Różne potrzeby. Jedna perfekcyjna odpowiedź” trwa nowa kampania marki Volkswagen samochody osobowe. Główną myśl kampanii oraz jej przełożenie na ATL i BTL przygotowała agencja reklamowa full service Hand Made.

Charakterystycznym motywem kampanii jest przerobiona na różne style w reklamie telewizyjnej piosenka Depeche Mode „People are people”. W innych odsłonach kampania korzysta z motywu łączenia różnych potrzeb i odpowiadających im modeli samochodów Volkswagen w jednym haśle, co tworzy zabawne i intrygujące ciągi skojarzeń.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza odsłona wystartowała z połową marca, a z początkiem kwietnia kampania objęła wszystkie zaplanowane media: wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w internecie, outdoor, radio i prasę. Za myśl przewodnią, ATL (w tym telewizję) i BTL odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made, za działania on-line agencja K2, za strategię komunikacji w mediach, planowanie i zakup mediów Mediacom.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij