Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Volkswagen promuje ofertę Perfectline

Pod hasłem „Różni ludzie. Różne potrzeby. Jedna perfekcyjna odpowiedź” trwa nowa kampania marki Volkswagen samochody osobowe. Główną myśl kampanii oraz jej przełożenie na ATL i BTL przygotowała agencja reklamowa full service Hand Made.
O autorze
0 min czytania 2014-04-01

Charakterystycznym motywem kampanii jest przerobiona na różne style w reklamie telewizyjnej piosenka Depeche Mode „People are people”. W innych odsłonach kampania korzysta z motywu łączenia różnych potrzeb i odpowiadających im modeli samochodów Volkswagen w jednym haśle, co tworzy zabawne i intrygujące ciągi skojarzeń.

Pierwsza odsłona wystartowała z połową marca, a z początkiem kwietnia kampania objęła wszystkie zaplanowane media: wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w internecie, outdoor, radio i prasę. Za myśl przewodnią, ATL (w tym telewizję) i BTL odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made, za działania on-line agencja K2, za strategię komunikacji w mediach, planowanie i zakup mediów Mediacom.