Charakterystycznym motywem kampanii jest przerobiona na różne style w reklamie telewizyjnej piosenka Depeche Mode „People are people”. W innych odsłonach kampania korzysta z motywu łączenia różnych potrzeb i odpowiadających im modeli samochodów Volkswagen w jednym haśle, co tworzy zabawne i intrygujące ciągi skojarzeń.
Pierwsza odsłona wystartowała z połową marca, a z początkiem kwietnia kampania objęła wszystkie zaplanowane media: wiodące ogólnopolskie stacje telewizyjne, działania w internecie, outdoor, radio i prasę. Za myśl przewodnią, ATL (w tym telewizję) i BTL odpowiada agencja reklamowa full service Hand Made, za działania on-line agencja K2, za strategię komunikacji w mediach, planowanie i zakup mediów Mediacom.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024