Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość – nowa kampania mBanku na „osiemnastkę”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość – nowa kampania mBanku na „osiemnastkę”

BBDO i mBank przygotowali nową kampanię na „osiemnastkę” rocznika 2003.

Startuje nowa kampania skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Osią działań i narracji będzie film – niespodzianka. Tym razem video o długości 70 sek. ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów – ciepły i nostalgiczny - związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także - energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.

W komunikacji mówimy głosem młodych o nich samych w odpowiednio dobranych kanałach komunikacji digitalowej takich jak: YouTube , Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat.

Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia – 12 krótkich formatów wideo dla urodzonych w danym miesiącu roku. 

Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare dla mBanku. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij