Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość – nowa kampania mBanku na „osiemnastkę”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rocznik 2003 wchodzi w dorosłość – nowa kampania mBanku na „osiemnastkę”

BBDO i mBank przygotowali nową kampanię na „osiemnastkę” rocznika 2003.

Startuje nowa kampania skierowana do młodych z rocznika 2003, którzy w 2021 kończą 18 lat. Osią działań i narracji będzie film – niespodzianka. Tym razem video o długości 70 sek. ma charakter dokumentalny. Dominuje w nim kilka nastrojów – ciepły i nostalgiczny - związany ze wspomnieniami młodych z dzieciństwa, a także - energiczny, z duchem młodzieńczego szaleństwa, który odnosi się do marzeń i przyszłości bohaterów.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W komunikacji mówimy głosem młodych o nich samych w odpowiednio dobranych kanałach komunikacji digitalowej takich jak: YouTube , Facebook, Instagram, TikTok i Snapchat.

Kampania będzie trwała cały rok a do kampanii głównej zostały przygotowane specjalne życzenia – 12 krótkich formatów wideo dla urodzonych w danym miesiącu roku. 

Kampania została zrealizowana przez BBDO i agencję mediową Mindshare dla mBanku. Film wyreżyserował Miłosz Sakowski, muzykę stworzył Auer, za produkcję odpowiada Flota Filmowa.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij