Tutaj zgadza się wszystko – nie tylko świetne ujęcia ukazujące naturę w swej istocie, ale również podkład muzyczny (piosenka „Born Free” artystki M.I.A), który dodatkowo podkręca klimat reklamy.
Tak, reklamy. Bo choć na pierwszy rzut oka jednominutowy spot przypomina dokument przyrodniczy, którego nie powstydziłby się sam David Attenborough, w istocie jest to zwykła reklama organicznej czekolady marki Green & Black’s. Przepiękne zdjęcia natury oraz dzikich zwierząt, które możemy zobaczyć w filmie, świetnie wpisują się w hasło kampanii – „Wildly. Deliciously. Organic”.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Za realizację odpowiada agencja VVCP.
PS
W związku z premierą produkcji pt. „David Attenborough: Życie na naszej planecie”, słynny biolog postanowił odpowiedzieć na pytania dotyczące stanu naszej planety, które zadali mu m.in. David Beckham, Billie Eilish czy aktorka Maisie Williams.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC umieściło w Londynie nietypowy billboard, który w pewnym momencie zaczął się palić. Niekonwencjonalny happening miał na celu zwrócenie uwagi na katastrofę klimatyczną, która grozi naszej planecie.