Ta reklama czekolady wygląda jak film przyrodniczy Davida Attenborougha

Ta reklama czekolady wygląda jak film przyrodniczy Davida Attenborougha

Marka Green & Black's w ramach promocji swojej organicznej czekolady postanowiła na iście nietypowy spot, który równie dobrze mógłby posłużyć jako jeden z filmów przyrodniczych Davida Attenborougha.

Tutaj zgadza się wszystko – nie tylko świetne ujęcia ukazujące naturę w swej istocie, ale również podkład muzyczny (piosenka „Born Free” artystki M.I.A), który dodatkowo podkręca klimat reklamy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Tak, reklamy. Bo choć na pierwszy rzut oka jednominutowy spot przypomina dokument przyrodniczy, którego nie powstydziłby się sam David Attenborough, w istocie jest to zwykła reklama organicznej czekolady marki Green & Black’s. Przepiękne zdjęcia natury oraz dzikich zwierząt, które możemy zobaczyć w filmie, świetnie wpisują się w hasło kampanii – „Wildly. Deliciously. Organic”.

Za realizację odpowiada agencja VVCP.

PS

W związku z premierą produkcji pt. „David Attenborough: Życie na naszej planecie”, słynny biolog postanowił odpowiedzieć na pytania dotyczące stanu naszej planety, które zadali mu m.in. David Beckham, Billie Eilish czy aktorka Maisie Williams.

PS2

Z okazji premiery nowej serii przyrodniczej „Planeta doskonała” BBC umieściło w Londynie nietypowy billboard, który w pewnym momencie zaczął się palić. Niekonwencjonalny happening miał na celu zwrócenie uwagi na katastrofę klimatyczną, która grozi naszej planecie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij