TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Karolina Herman awansuje w strukturze Publicis Worldwide Polska

O autorze
1 min czytania 2021-02-26

Karolina Herman objęła stanowisko account supervisor w agencji Publicis Worldwide Polska. Jej awans wpisuje się w długofalową strategię rozwoju firmy, której celem jest utrwalenie bardziej kompleksowego i interdyscyplinarnego podejścia do realizacji projektów oraz obsługi klienta. Dotychczas Karolina Herman pełniła rolę account managera i odpowiadała za koordynację projektów w ramach działań 360°, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji digitalowej, w tym realizowanej w mediach społecznościowych, jak również ATL i organizacji eventów.

– Karolina to specjalistka z ogromnym interdyscyplinarnym doświadczeniem, która przekracza standardowe myślenie. Perfekcyjna, na każdym kroku potrafi w efektywny sposób zarządzać projektami i budżetami. Specjalizuje się w budowaniu długofalowych relacji z Klientami i skutecznym wspieraniu ich biznesu – powiedziała Ania Rabczuk, account director w Publicis Worldwide Polska.

Karolina Herman pracuje w Publicis Worldwide Polska od 2013 roku. Z wykształcenia jest socjologiem ze specjalizacją w badaniach rynku i opinii. Pierwsze kroki na ścieżce zawodowej stawiała w agencji badawczej. Od 2011 roku związała swoją karierę zawodową z branżą reklamową. Pierwsze doświadczenia w tej dziedzinie zdobyła podczas pracy dla agencji takich jak 180heartbeats i Blueberry (obecnie Agencja Warszawa). Po przejściu do agencji Publicis Worldwide Polska miała okazję pracować przy projektach takich firm i marek, jak: Renault, Vicks, Michelin, Sanofi, Carlo Rossi, Barefoot, Vibovit, Nestlè i Hartmann.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj