Rusza głosowanie w konkursie AD WO/MAN ROKU 2020

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Rusza głosowanie w konkursie AD WO/MAN ROKU 2020

Do 19 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2020. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR.

Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym lub PR, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie lub w PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2020 są:

W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Kacper Kłos i Piotr Morkowski (Brand New Galaxy), Karolina Kałużna (Przestrzeń), Paweł Kastory i Szymon Gutkowski (Grupy DDB i DDB Warszawa), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine).

W kategorii Agencje mediowe: Ewa Góralska (MullenLowe MediaHub), Bartłomiej Kamiński (Mediaplus), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Anna Podskarbi (OMD Optimum Media).

W kategorii Studia produkcyjne: Marcin Dworucha (F25 Production House), Szymon Gruszecki (Graffiti Films), Michał „Shootman” Majewski (Shoot Me), Magdalena Olak (OTO Film), Kacper Sawicki (PapayaFilms).

W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Agencje PR. Nominowani są: Tomasz Alberski (Komunikacja Plus), Klara Banaszewska (Grayling), Hanna Waśko (Big Picture), Agata Zeman (24/7 Communication), Katarzyna Życińska (38 Content Communication).

– Dotąd przedstawiciele agencji public relations mogli głosować w naszym konkursie, a od teraz mogą go również wygrywać. Można powiedzieć, że ulegliśmy głosom, które twierdzą, że PR obecnie ma znacznie więcej wspólnego z działaniami komunikacyjnymi i reklamą niż dotychczas. Postanowiliśmy to uszanować, stąd nowa kategoria w konkursie AD WO/MAN – mówi organizatorka konkursu Weronika Mirowska, dyrektor wydawnicza „Press”.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz trzeci zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Tytuł ten może otrzymać osoba fizyczna pracująca po stronie klienta agencji reklamowej, agencji mediowej, agencji PR, studia produkcyjnego i studia postprodukcyjnego lub studia dźwiękowego w Polsce. Wyróżnienie przyznane zostanie za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i kreatywność w budowaniu pozycji marki/produktu, wytyczanie trendów oraz przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. AD Marketerem Roku nie mogą zostać osoby z firm, które mogą głosować w konkursie.

Wybór AD Marketera Roku 2020 przebiega w dwóch etapach. W etapie pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm wskazuje do nominacji jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów, przyznając im tym samym odpowiednio liczbę punktów 5, 3 i 1.

Aby nominacja do AD Marketera Roku 2020 była ważna, firma głosująca musi wziąć udział w głosowaniu na przynajmniej dwie osoby z czterech głównych kategorii konkursu AD WO/MAN Roku 2020. W etapie drugim konkursu wyboru AD Marketera Roku 2020 dokonuje jury spośród kandydatów, którzy zdobyli największą liczbę punktów.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na adwoman.press.pl

Głosowanie w konkursie trwa od 1 do 19 marca, a laureatów poznamy podczas uroczystej gali, która odbędzie się 8 kwietnia w Warszawie – w przypadku obostrzeń związanych z pandemią gala odbędzie się jedynie w transmisji online.

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij