TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

WALK Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express

Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.
O autorze
0 min czytania 2021-03-02

Wielkie Badanie Wzroku to ogólnopolska kampania organizowana przez markę Vision Express od 2015 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej konieczności regularnego badania wzroku.

– Za kilka dni minie rok od ogłoszenia ogólnoświatowej pandemii. To był i nadal jest czas wyjątkowo wytężonej pracy naszych oczu. Realizacja kampanii skierowanej do tak szerokiej grupy docelowej i niosącej za sobą tak aktualny i ważny przekaz to nie tylko wyzwanie, ale też spora odpowiedzialność – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Kampanię Wielkie Badanie Wzroku można już zobaczyć w telewizji oraz Internecie. Za reżyserię spotu TV odpowiada Anna Maliszewska. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Ruszyła także odsłona radiowa kampanii, jest ona wspierana działaniami online, PR, komunikacją w salonach oraz w aktywacjami w kanałach social media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj