WALK Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
WALK Creative z nową odsłoną kampanii Wielkie Badanie Wzroku dla Vision Express

Właśnie ruszyła jedna z flagowych kampanii marki Vision Express – Wielkie Badanie Wzroku. Agencja WALK Creative opracowała koncept kreatywny kampanii. Za produkcję spotu odpowiada SZUT SZUT STUDIO.

Wielkie Badanie Wzroku to ogólnopolska kampania organizowana przez markę Vision Express od 2015 roku. Jej celem jest zwiększenie świadomości Polaków dotyczącej konieczności regularnego badania wzroku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Za kilka dni minie rok od ogłoszenia ogólnoświatowej pandemii. To był i nadal jest czas wyjątkowo wytężonej pracy naszych oczu. Realizacja kampanii skierowanej do tak szerokiej grupy docelowej i niosącej za sobą tak aktualny i ważny przekaz to nie tylko wyzwanie, ale też spora odpowiedzialność – komentuje Tomasz Dembiński, CEO Walk Creative.

Kampanię Wielkie Badanie Wzroku można już zobaczyć w telewizji oraz Internecie. Za reżyserię spotu TV odpowiada Anna Maliszewska. Postprodukcją oraz udźwiękowieniem zajęło się studio Lunapark. Ruszyła także odsłona radiowa kampanii, jest ona wspierana działaniami online, PR, komunikacją w salonach oraz w aktywacjami w kanałach social media.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij