„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV

1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.

Celami kampanii „Fit & Easy. Świeże i gotowe na wszystko” są zwiększenie rozpoznawalności marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy. Reklamy pokazują, że gotowe porcje sałat sprawdzają się przy każdej okazji, a szeroka i niezwykle różnorodna oferta pozwala połączyć wygodę użytkowania z ogromnym wachlarzem kulinarnych możliwości. W działaniach reklamowych sałata została zaprezentowana w wielu odsłonach m.in. na sałatkę, obiad, kolację, kanapkę czy imprezę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W mediach jest emitowany spot w dwóch wersjach – 15’’ i 30’’. Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij