Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

„Gotowa na wszystko” marka Fit & Easy wystartowała z kampanią TV

1 marca br. wystartowała kampania promująca markę Fit & Easy. Spoty reklamowe są emitowane w największych stacjach telewizyjnych, serwisach VOD oraz internecie.
O autorze
0 min czytania 2021-03-02

Celami kampanii „Fit & Easy. Świeże i gotowe na wszystko” są zwiększenie rozpoznawalności marki i prezentacja szerokiego wachlarza produktów Fit & Easy. Reklamy pokazują, że gotowe porcje sałat sprawdzają się przy każdej okazji, a szeroka i niezwykle różnorodna oferta pozwala połączyć wygodę użytkowania z ogromnym wachlarzem kulinarnych możliwości. W działaniach reklamowych sałata została zaprezentowana w wielu odsłonach m.in. na sałatkę, obiad, kolację, kanapkę czy imprezę.

W mediach jest emitowany spot w dwóch wersjach – 15’’ i 30’’. Za przygotowanie koncepcji kampanii i jej realizację odpowiada Serviceplan Health przy współpracy z Change Serviceplan. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare Polska.