TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Tomasz Kucharczyk został szefem marketingu w M8 Production House

Tomasz Kucharczyk objął nowe stanowisko chief marketing officer w M8 Production House tworzącej wysokiej jakości filmy reklamowe, animacje 2D/3D i treści VR/AR. Ostatnio zarządzał marketingiem dla klientów biznesowych w UPC Polska.
O autorze
1 min czytania 2021-03-03

Tomasz Kucharczyk to doświadczony dyrektor marketingu ze strategicznym podejściem i ponad 20-letnim doświadczeniem komercyjnym w obszarze klientów B2B i B2C w korporacjach takich jak UPC/Liberty Global, Huawei, Ooredoo Katar, Orange, Fiat czy Panasonic.

W Polsce oraz na rynkach zagranicznych – zaczynając od Wielkiej Brytanii – Tomasz Kucharczyk będzie pracować nad budowaniem jeszcze lepszej świadomości marki i skalowaniem działalności domu produkcyjnego M8 Production House.

W poprzedniej firmie UPC Polska dla 5 krajów Europy Środkowo-Wschodniej Tomasz Kucharczyk zajmował się wdrażaniem strategii budowania wartości klientów B2B a następnie już w Polsce – pozycjonowaniem i komercjalizacją nowych usług dla klientów biznesowych, m.in.: AntyDDoS, usług mobilnych, Telewizji IP, usług w chmurze czy światłowodu FTTH w projekcie POPC.

M8 Production House Sp. z o.o. jest domem produkcyjnym, posiadającym biura w Warszawie i Londynie, który zajmuje się produkcją krótkich, komercyjnych i wysokojakościowych dzieł audiowizualnych tj. filmy, animacje 2D/3D oraz treści typu VR (Virtual Reality) / AR (Augumented Reality). Poprzez produkcję unikalnych treści – zwiększają rozpoznawalność, sprzedaż, a także spostrzeganie jakości marki swoich klientów B2B/B2G. Ich produkcje stosowane są również do standaryzacji i automatyzacji procesów wewnątrz firm, a także do innowacyjnego wdrażania pracowników korporacji w materiały szkoleniowe i merytoryczne.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj