Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Katarzyna Mauer dołącza do agencji FormUp jako client partner

Do agencji FormUp dołączyła Katarzyna Mauer. Jako client partner jest odpowiedzialna za koordynację pracy 11-osobowego zespołu i relacje z kluczowymi klientami firmy.
O autorze
0 min czytania 2021-03-04

Katarzyna Mauer w dziale Performance na stanowisku client partner odpowiada za rozwój i zarządzanie działem realizującym projekty m.in. dla Premium Mobile, a2mobile, Nationale-Nederlanden i STS.

Mauer związana jest z branżą mediów cyfrowych od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych i domach mediowych, takich jak Hypermedia, Carat Poland, Starcom, czy Mastermind Media. Pracowała również w dziale strategii Biura Reklamy TVN Media.

Przed dołączeniem do FormUp pełniła stanowisko client service director, odpowiadając między innymi za rozwój i koordynację kampanii w mediach digital dla marek międzynarodowych i polskich.

W portfolio najważniejszych klientów posiada: Super-Pharm, Marki Grupy Żywiec (Żywiec, Heineken, Warka, Desperados, EB, Królewskie, Leżajsk, Tatra, Specjal, Strongbow), Marki Mondelez International (Milka, Prince Polo, Belvita, Lubisie, Jacobs, Tassimo), Marki General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), H&M, Reebok, Adidas oraz Cyfrowy Polsat.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj