Katarzyna Mauer dołącza do agencji FormUp jako client partner

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Katarzyna Mauer dołącza do agencji FormUp  jako client partner

Do agencji FormUp dołączyła Katarzyna Mauer. Jako client partner jest odpowiedzialna za koordynację pracy 11-osobowego zespołu i relacje z kluczowymi klientami firmy.

Katarzyna Mauer w dziale Performance na stanowisku client partner odpowiada za rozwój i zarządzanie działem realizującym projekty m.in. dla Premium Mobile, a2mobile, Nationale-Nederlanden i STS.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mauer związana jest z branżą mediów cyfrowych od 2008 roku. Doświadczenie zdobywała w agencjach interaktywnych i domach mediowych, takich jak Hypermedia, Carat Poland, Starcom, czy Mastermind Media. Pracowała również w dziale strategii Biura Reklamy TVN Media.

Przed dołączeniem do FormUp pełniła stanowisko client service director, odpowiadając między innymi za rozwój i koordynację kampanii w mediach digital dla marek międzynarodowych i polskich.

W portfolio najważniejszych klientów posiada: Super-Pharm, Marki Grupy Żywiec (Żywiec, Heineken, Warka, Desperados, EB, Królewskie, Leżajsk, Tatra, Specjal, Strongbow), Marki Mondelez International (Milka, Prince Polo, Belvita, Lubisie, Jacobs, Tassimo), Marki General Motors (Opel, Chevrolet, Saab), H&M, Reebok, Adidas oraz Cyfrowy Polsat.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij