Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Krystyna Gorzelany dołączyła do zarządu firmy projektowo-badawczej Mobee Dick

Z początkiem roku, Krystyna Gorzelany wzmocniła zespół Mobee Dicka - firmy specjalizującej się w tworzeniu użytecznych produktów i usług cyfrowych dla organizacji takich jak mBank, BNP Paribas Polska, PLL LOT, TUiR Warta, Diebold Nixdorf, Adobe czy OLX.
O autorze
0 min czytania 2021-03-05

Krystyna Gorzelany to liderka z 20-letnim doświadczeniem, specjalizująca się w organizacji i rozwoju biznesu. Do Mobee Dicka przyszła z Synerise, gdzie jako Business Development Executive wspierała budowę i rozwój rynkowy narzędzi opartych na algorytmach sztucznej inteligencji dla detalu. Wcześniej, m.in. jako Dyrektor Handlowa w GK PKN Orlen, odpowiadała za wzrost segmentu produktów pozapaliwowych GK na wszystkich rynkach, co dzięki konsolidacji zaowocowało kilkukrotnym wzrostem przychodów segmentu, rozwojem mocy produkcyjnych i zdolności logistycznych.

W Mobee Dicku, Krystyna Gorzelany jako chief operating officer (COO) wzmacnia zespół managerski i będzie współuczestniczyć w strategicznym rozwoju firmy.