Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

ASICS zaprasza kobiety do programu „Sunrise”

Marka ASICS w Europie uruchamia nowy program „Sunrise”, który jest skierowany do pań i zbiega się w czasie z Międzynarodowym Dniem Kobiet. Celem projektu jest przywrócenie równowagi ciała oraz umysłu poprzez proste, ale efektywne ćwiczenia fizyczne.
O autorze
1 min czytania 2021-03-08

Program „Sunrise” ma charakter edukacyjno-aktywacyjny. Łączy porady i prezentuje ćwiczenia ekspertów japońskiej marki, których wiodącym celem jest redukcja stresu poprzez sport. Swoimi doświadczeniami oraz wiedzą na dedykowanej platformie podzielą się angielska zawodniczka netballa Eboni Usoro-Brown, szwedzka biegaczka Sarah Lahti, a także trenerka personalna Rabea Kiess. Z samouczków wideo, dostępnych od 8 marca, będzie można między innymi dowiedzieć się, w jaki sposób ruch zmniejsza obciążenie psychiczne, jak można radzić sobie z presją oraz zrównoważyć cykl menstruacyjny.

Największym wyzwaniem w mojej karierze sportowej był powrót po operacji ścięgna Achillesa. W trakcie żmudnej rehabilitacji uświadomiłam sobie, jak ważna jest równowaga psychiczna. Mimo wielkiego wyzwania, stało się dla mnie jasne, że ruch podnosi nie tylko moje ciało, ale również umysł – powiedziała Sarah Lahti, rekordzistka Szwecji w półmaratonie i wicemistrzyni Europy w biegu na 10 000 m.

W program „Sunrise” zostali zaangażowani ambasadorzy i sportowcy marki ASICS. Eksperci z całej Europy będą prowadzić na żywo sesje treningowe dostępne w mediach społecznościowych zgodnie z hasłem „w zdrowym ciele, zdrowy duch”.

Kolekcja Sakura

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Z okazji Międzynarodowego Dnia Kobiet, ASICS wprowadził na rynek dedykowaną kolekcję produktów dla pań pod nazwą Sakura. Inspiracją dla jej powstania był spokój natury oraz balans pomiędzy ciałem a umysłem. Nowa kolekcja, obejmująca zarówno obuwie, jak i odzież sportową, ma wspierać kobiety w osiągnięciu spokoju ducha poprzez sport. W jej skład wchodzą koszulki i legginsy do biegania oraz fitnessu czy zupełnie nowe komplety do tenisa. Oferta obuwia obejmuje wysoce responsywny model DYNABLAST, wygodny i komfortowy GEL-NIMBUS 23, a także energooszczędny GLIDERIDE 2. Buty SOLUTION SPEED FF 2 oraz COURT SPEED FF zostały z kolei stworzone z myślą o miłośniczkach tenisa.

Bieg dookoła świata w 10 dni

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kobiety na co dzień borykają się z ogromnym stresem oraz presją, a ruch ma moc łagodzenia negatywnych emocji i podnoszenia na duchu. ASICS zachęca wszystkie panie do udziału w wirtualnym biegu dookoła świata pod nazwą #ThisIsForMe. Celem jest pokonanie dystansu 40 075 km (długość równika) w dn. 8-17 marca. Rejestracja jest darmowa i nie obowiązuje limit uczestniczek. Biegaczki są zachęcane do podjęcia o poranku aktywności fizycznej i udostępnienia selfie w mediach społecznościowych, wykorzystując hashatagi #SunriseMind, #ThisIsForMe oraz tag @asicsfrontrunnes. Za każde zdjęcie, marka przekaże datek na organizację Mind, zajmującą się badaniem zdrowia psychicznego w sporcie i działaniem na rzecz zdrowia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się