TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Nowa kampania marki Sprandi na wiosnę–lato 2021

Kolorowa, optymistyczna, pełna pozytywnych emocji – nowa kolekcja odzieży Sprandi na wiosnę–lato 2021 łączy wygodę z estetyką, trendy sportowe ze streetwearem. A wszystko uszyte z wysokiej jakości dzianin bawełnianych.
O autorze
1 min czytania 2021-03-09

Produkty z najnowszej kolekcji Sprandi, choć osadzone w trendach, są komercyjne – fasony i kolory zostały wybrane tak, by przyciągały wzrok i (jako że kolekcja przeznaczona jest do sprzedaży online) były łatwe w zakupie przez sklep internetowy. Odzież Sprandi to projekty casualowe, gotowe do noszenia na co dzień, dedykowane kobietom, mężczyznom, a także dzieciom.

Dla kobiet są to bluzy, spodnie dresowe i T-shirty w pięciu kolorach (zgaszony róż, oscylujący między beżem a żółcią eggshell, miętowy, czarny oraz bananowy), a także dresowe sukienki i zestawy składające się bluzy, topu i szortów w różu, bieli, ciemnym brązie, bananowej żółci i oliwkowej zieleni.

W kolekcji męskiej znajdziemy bluzy, T–shirty i spodnie joggersy z kieszeniami cargo w czerni, oliwkowej zieleni, szarym melange i odcieniu eggshell, a także (jako elementy liniii sport–casual) bluzy i T–shirty w granacie, klasycznej czerwieni, bieli i szarym melange. Dla dzieci marka proponuje wygodne i stylowe bluzy – dla chłopców w czerni, oliwkowej zieleni i czerwieni, dla dziewczynek w odcieniu mięty, różu lub czerni. Niektóre z projektów ozdobione zostały logiem – zarówno nowym, jak i tym bardzo atrakcyjnym wizualnie, w stylu vintage.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kolekcja odzieży Sprandi zaprojektowana została tak, by była wygodna, przyciągała wzrok i doskonale dopasowywała się do obuwia marki. Choć osadzona w trendach, jej ponadczasowy wydźwięk i dobrej jakości dzianiny, sprawią, że pozostaną w naszych szafach na lata.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się