180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE

Agencja 180heartbeats + JUNG v MATT wygrała przetarg na kreatywną obsługę marki Red Bull MOBILE, należącej do Red Bull, producenta napojów energetycznych i organizatora znanych imprez sportowych i kulturalnych.

O wyborze oferty 180heartbeats + JUNG v MATT zdecydowało holistyczne podejście do marki, jakość kreatywnych rozwiązań, a także propozycja aktywacji angażujących społeczność Red Bull MOBILE. Począwszy od marca agencja będzie długofalowo odpowiadać za social media, komunikację digital i in-store, telewizję internetową oraz kampanie taktyczne Red Bull MOBILE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Współpraca z marką, z którą nadajemy na podobnych falach, to wymarzony początek roku dla nas. Łączy nas to, że chcemy ekscytować, przyspieszać bicie serc odbiorców. I sami jesteśmy mocno podekscytowani, że będziemy głosem Red Bull MOBILE. To nie tylko wyróżniająca się na rynku oferta usług mobilnych. Przede wszystkim to zaproszenie użytkowników do niezwykle ciekawego świata Red Bulla, czyli świata sportu i muzyki oraz ludzi aktywnych, pełnych pasji i zajawek. Daje to mnóstwo inspiracji do współpracy, która mamy nadzieję pomoże realizować marce cele biznesowe i wizerunkowe – mówi Radosław Smorga business director 180heartbeats + Jung v Matt.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij