Nowy Tucson Hybrid z kampanią OOH

Do trwającej od połowy lutego kampanii promującej model Nowy Tucson Hybrid dołączyły w zeszłym tygodniu działania OOH. Media w kampanii zaplanowała i zakupiła agencja Havas Media.
O autorze
0 min czytania 2021-03-10

W lutym i marcu trwa kampania promująca model Nowy Tucson Hybrid marki Hyundai. W ramach działań realizowane są nie tylko emisje w TV (15.02-28.03) oraz na formatach display (15.02-31.03), ale także zaplanowana na cały marzec komunikacja OOH, gdzie do standardowych nośników dołączą dynamiczne backlighty od AMS. Ponadto, w dniach 15-20 marca Hyundai zaprasza do testowania nowych modeli podczas Tygodnia SUV-ów.

Za planowanie i zakup mediów, a także kreację digital oraz OOH odpowiada agencja Havas Media.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj