Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

14-letnia whisky The Balvenie „Week of Peat” debiutuje na polskim rynku

Są takie historie, którymi warto się dzielić. Kierując się tą zasadą, marka The Balvenie wprowadza na polski rynek 14-letnią whisky torfową „Week of Peat”, która powstała w ramach serii „The Balvenie Stories”.
O autorze
2 min czytania 2021-03-10

Wszyscy lubimy słuchać opowieści, w szczególności tych, które wydarzyły się naprawdę. Historie, które od kilkudziesięciu lat tworzone są przez ludzi z pasją, zasługują na szczególne wyróżnienie. Jednym z miejsc, które ma wyjątkową historię, jest destylarnia The Balvenie w Dufftown, gdzie na co dzień produkowana jest szkocka whisky, doceniana na całym świecie przez koneserów wytrawnych trunków. Choć marka idzie z duchem czasu, jednocześnie pozostaje wierna technikom przekazywanym przez rzemieślników z pokolenia na pokolenie. Szkocka destylarnia w dalszym ciągu jest miejscem kierowanym przez ludzi, gdzie umiejętności, doświadczenie i pasja przeważają nad maszynami i automatyzacją. To właśnie dzięki temu The Balvenie skrywa historię, za którą stoją wyjątkowi bohaterowie i która z roku na rok ewoluuje wraz z nimi.

14-letnia whisky The Balvenie „Week of Peat” to wyjątkowa edycja, która powstała w ramach serii The Balvenie Stories. Ten torfowy single malt jest zainspirowany historią Malt Mastera Davida Stewarta oraz Iana Millara, byłego kierownika destylarni Balvenie. Wykorzystując tygodniową przerwę w produkcji, David i Ian zdecydowali się na przywrócenie produkcji whisky dymnej do regionu Speyside i destylarni The Balvenie. Torfowy smak whisky możemy uzyskać tylko na etapie suszenia kiełkującego jęczmienia przy użyciu podpalanego torfu. Tymi eksperymentami przywrócono produkcję whisky torfowej w The Balvenie a później w Glenfiddich po około 50 latach. Rezultatem działań jest dojrzewająca przez 14 lat w beczkach z amerykańskiego dębu wyjątkowa whisky, charakteryzująca się nutami miodu, wanilii i cytrusów, połączonych z delikatnym torfowym dymem.

Oprócz smaku, na uwagę zasługuje również opakowanie The Balvenie „Week of Peat”. Na etykiecie oraz tubie, w którą zapakowana jest whisky, umieszczono grafikę nawiązującą do opowieści autorstwa brytyjskiego artysty i malarza Andy’ego Lovella. Jego ręcznie malowane ilustracje czerpią bezpośrednio z historii destylarni, w której spędzał czas, słuchając opowieści. Uzupełnieniem whisky z serii The Balvenie Stories jest książka Pursuit – The Balvenie Stories Collection, powstała we współpracy z niezależnym wydawnictwem książkowym Canongate jesienią ubiegłego roku. Stanowi ona wyselekcjonowany zbiór krótkich opowiadań autorstwa uznanych pisarzy z całego świata, m.in. autora bestsellerów Lawrence’a Osbourne’a oraz wielokrotnie nagradzanego brytyjskiego pisarza Maxa Portera. Książka jest sprzedawana w destylarni The Balvenie, w sklepach internetowych oraz w księgarniach i stanowi doskonałe literackie uzupełnienie degustacji whisky.

Z okazji wprowadzenia 14-letniej single malt „Week of Peat” na polski rynek, marka The Balvenie zorganizowała dodatkowo specjalną degustację. Wirtualne spotkanie zostało poprowadzone przez Gemmę Paterson (Global Brand Ambassador The Balvenie) oraz polskiego ambasadora marki, Jakuba Magnuszewskiego. Uczestnicy degustacji mogli nie tylko lepiej zapoznać się z marką, ale również odkryć smak m.in. 14-letniej szkockiej whisky single malt z regionu Speyside oraz pogłębić swą wiedzę na temat wytrawnych trunków The Balvenie w ramach przeprowadzonego panelu Q&A.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj