BBDO wygrywa przetarg na obsługę marki Lipton Ice Tea

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
BBDO wygrywa przetarg na obsługę marki Lipton Ice Tea

W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea.

W drodze przetargu organizowanego przez Pepsico, wyłoniono agencję digital dla marki Lipton Ice Tea. Zwyciężyła agencja BBDO, która zajmie się stałą obsługą i moderacją kanałów marki Lipton Ice Tea w mediach społecznościowych. BBDO zapewni także długofalowe wsparcie przy tworzeniu i realizacji komunikacji digitalowej w roku 2021.  

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij