TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Skanska rusza z nową kampanią „Urban Legends” i pokazuje jak powinno wyglądać nowoczesne projektowanie

Skanska rozpoczyna nową kampanię „Urban Legends”, w której uświadamia siłę oddziaływania architektury na przestrzeń, ludzi i model życia kolejnych pokoleń. W ramach pierwszej części kampanii powstał film z udziałem architekta Zbigniewa Maćkowa, projektanta wrocławskiego budynku Skanska – Nowy Targ.
O autorze
1 min czytania 2021-03-11

Zrealizowane wideo to nowatorskie podejście do pokazania budynków biurowych. Dotychczas nikt nie robił tego w taki sposób. Kampania ma na celu wyjaśnienie odbiorcom zamysłu i przybliżenie procesu realizacji inwestycji. Dzięki udziałowi architektów możliwe jest poznanie pierwszych etapów projektu i spojrzenie na niego od środka, oczami projektanta. Działania wokół kampanii wspierają agencję współpracujące ze Skanska – White Bits oraz Komunikacja Plus PR. Film został zrealizowany przez John Weston Group.

Dziś budynki wymagają zmiany sposobu dotychczasowego myślenia o projektowaniu. To już nie tylko miejsca pracy, ale przestrzeń, w której funkcjonujemy na co dzień. Projektanci dzisiejszych biurowców muszą też brać odpowiedzialność za środowisko. Użyteczność i pozytywny wpływ budynku, zarówno na ludzi, jak i otoczenie, to kwestia niezwykle priorytetowa. Należy zacząć definiować je na nowo, wpisując się w kontekst miasta, uwzględniając historię i estetykę. Od samego początku projekt musi być dobrze przemyślany. Pierwszy odcinek serii dotyczy wrocławskiego biurowca Nowy Targ, który został zaprojektowany przez Pracownię Projektową Maćków. To siedmiokondygnacyjny budynek w samym centrum Wrocławia. Inwestycja jest zlokalizowana pomiędzy jednym z głównych węzłów komunikacyjnych pl. Dominikańskiego a turystyczną i rekreacyjną częścią miasta. Budynek uzyskał certyfikaty Green Building, LEED Platinum oraz „Obiekt bez barier”, co świadczy o tym, że jest przyjazny i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz osób odwiedzających go z małymi dziećmi.

Nowy Targ jest doceniany również w prestiżowych konkursach. W 2020 roku budynek został laureatem Nagrody Architektonicznej POLITYKI i zdobył najwięcej głosów w plebiscycie internautów. Biurowiec był także nominowany w międzynarodowym konkursie architektonicznym – The Plan Award 2020.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj