Kampania wspierana będzie działaniami z influencerami, którzy na swoich kanałach przygotowywać będą wielkanocne wypieki z produktami z Piątnicy. Zaplanowano także atrakcyjny konkurs dla konsumentów.
Wszystko, co najlepsze z Piątnicy – no bo skąd!
Zobacz również
Piątnica w kampanii wielkanocnej podkreśla walory swoich produktów – naturalny smak oraz niezawodność, wynikającą z najwyższej jakości składników. Są to cechy, które sprawiają, że Piątnica cieszy się dużym zaufaniem i jest marką nr 1 na święta – niezastąpioną w każdym domu, cenioną przez konsumentów i doskonale rotującą na sklepowej półce.
Wielkanocna kampania promocyjna
W ramach przedświątecznej kampanii reklamowej Piątnicy prowadzone będą działania w digitalu, w tym na YouTubie i w social mediach. Kampanii wizerunkowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w e-gazetkach.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Planowane działania na profilach popularnych influencerów oraz konkurs konsumencki stanowić będą atrakcyjne uzupełnienie komunikacji, wzmacniając wizerunek marki Piątnica jako niezastąpionej podczas świątecznych przygotowań w każdym domu.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Za kreację odpowiada agencja Plej, kampanię digitalową realizuje Starcom.