Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Adepci wrocławskiej Akademii Sztuk Teatralnych jako pingwiny – niekonwencjonalna akcja ZOO Wrocław

Adepci wrocławskiej Akademii Sztuk Teatralnych jako pingwiny – niekonwencjonalna akcja ZOO Wrocław
Wrocławskie ZOO zainicjowało nietypową akcję, za pomocą której zachęca do wspierania swojej Fundacji ZOO Wrocław DODO, zajmującej się ratowaniem pingwinów przylądkowych w naturze. W ramach kampanii młodzi adepci Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu wcielili się w role pingwinów.
O autorze
1 min czytania 2021-03-12

Jak wyglądałby świat bez pingwinów? Czy da się je zastąpić? – pyta wrocławskie ZOO w nowej akcji, której celem jest ratowanie tych zagrożonych wyginięciem zwierząt na całym świecie w ramach swojej Fundacji ZOO Wrocław DODO.

Głównym elementem kampanii jest humorystyczne wideo, w którym młodzi adepci z Akademii Sztuk Teatralnych we Wrocławiu wcielili się w role pingwinów, aby sprawdzić, czy będą je w stanie godnie zastąpić, gdy te wymrą w naturze. 

Ponadto, w ramach kampanii wrocławskie ZOO zaprosiło też 12 ambasadorów do wsparcia Fundacji ZOO Wrocław DODO. W jaki sposób? Otóż ich zadaniem było pomalowanie 80-centymetrowej figury pingwina i podzielenie się efektami na swoich profilach w mediach społecznościowych, aby dotrzeć do jak największego grona odbiorców. 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dariusz Kamys i kabaret Hrabi 

W ubiegłym roku ZOO Wrocław i Fundacja DODO przekazały 615 000 na ratowanie zagrożonych wyginięciem gatunków zwierząt na całym świecie. Więcej informacji na temat tego, jak można pomóc, znajduje się na stronie Fundacji.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Ogrody zoologiczne to już nie lunaparki, a miejsca ochrony bioróżnorodności. O tym, dlaczego takie miejsca powinny być wspierane przez biznes i w jaki sposób firmy mogą skorzystać na takiej współpracy, rozmawiamy z Agnieszką Korzeniowską. dyrektor ds. marketingu ZOO Wrocław.