Ideą akcji Going. SOON jest stworzenie wspólnotowej pozytywnej narracji przypominającej o świecie sprzed COVID-19. Przy przedłużających się obostrzeniach i pesymistycznych nastrojach społecznych to inicjatywa, która ma zachęcać do kreatywnego działania, dzielenia się dawnymi fajnymi chwilami a zwłaszcza nadzieją na powrót do normalności.
– Wszyscy jesteśmy zmęczeni pandemią, dlatego chcemy zachęcić każdego, aby pomyślał o emocjach, które dawał wcześniej nieograniczony dostęp do kultury i rozrywki. Dzielmy się tymi wspomnieniami ze światem, myślmy pozytywnie i zgodnie z naszym konkursowym hasłem: „SOON! Widzimy się pod sceną”. My już grzejemy bilety! – mówi Michał Sieciński, szef kontentu Going.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Konkurs realizowany jest poprzez stronę https://going.pl/soon i trwa do 16 marca. Na Facebooku i Instagramie Going. pojawiają się materiały video wykorzystujące nadesłane pliki i treści.