Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Platforma Going. uruchomiła nostalgiczny konkurs

Platforma Going. uruchomiła konkurs Going. SOON na najlepsze zdjęcia lub filmy z przed-pandemicznych imprez i koncertów. Z przesłanych przez użytkowników treści powstanie spot video, a autorzy najciekawszych materiałów otrzymają nagrody.
O autorze
0 min czytania 2021-03-15

Ideą akcji Going. SOON jest stworzenie wspólnotowej pozytywnej narracji przypominającej o świecie sprzed COVID-19. Przy przedłużających się obostrzeniach i pesymistycznych nastrojach społecznych to inicjatywa, która ma zachęcać do kreatywnego działania, dzielenia się dawnymi fajnymi chwilami a zwłaszcza nadzieją na powrót do normalności.

– Wszyscy jesteśmy zmęczeni pandemią, dlatego chcemy zachęcić każdego, aby pomyślał o emocjach, które dawał wcześniej nieograniczony dostęp do kultury i rozrywki. Dzielmy się tymi wspomnieniami ze światem, myślmy pozytywnie i zgodnie z naszym konkursowym hasłem: „SOON! Widzimy się pod sceną”. My już grzejemy bilety! – mówi Michał Sieciński, szef kontentu Going.

Konkurs realizowany jest poprzez stronę https://going.pl/soon i trwa do 16 marca. Na Facebooku i Instagramie Going. pojawiają się materiały video wykorzystujące nadesłane pliki i treści.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj