Platforma Going. uruchomiła nostalgiczny konkurs

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Platforma Going. uruchomiła nostalgiczny konkurs

Platforma Going. uruchomiła konkurs Going. SOON na najlepsze zdjęcia lub filmy z przed-pandemicznych imprez i koncertów. Z przesłanych przez użytkowników treści powstanie spot video, a autorzy najciekawszych materiałów otrzymają nagrody.

Ideą akcji Going. SOON jest stworzenie wspólnotowej pozytywnej narracji przypominającej o świecie sprzed COVID-19. Przy przedłużających się obostrzeniach i pesymistycznych nastrojach społecznych to inicjatywa, która ma zachęcać do kreatywnego działania, dzielenia się dawnymi fajnymi chwilami a zwłaszcza nadzieją na powrót do normalności.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wszyscy jesteśmy zmęczeni pandemią, dlatego chcemy zachęcić każdego, aby pomyślał o emocjach, które dawał wcześniej nieograniczony dostęp do kultury i rozrywki. Dzielmy się tymi wspomnieniami ze światem, myślmy pozytywnie i zgodnie z naszym konkursowym hasłem: „SOON! Widzimy się pod sceną”. My już grzejemy bilety! – mówi Michał Sieciński, szef kontentu Going.

Konkurs realizowany jest poprzez stronę https://going.pl/soon i trwa do 16 marca. Na Facebooku i Instagramie Going. pojawiają się materiały video wykorzystujące nadesłane pliki i treści.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij