Decathlon powierza swój budżet mediowy agencji MediaCom Warszawa

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Decathlon powierza swój budżet mediowy agencji MediaCom Warszawa

MediaCom wygrywa przetarg na obsługę mediową Decathlon w Polsce. W ramach współpracy, agencja będzie odpowiedzialna m.in. za przygotowanie strategii komunikacji oraz planowanie i zakup mediów offline i online.

Decathlon rozstrzygnął przetarg na planowanie i zakup mediów, decydując się na nawiązanie współpracy z MediaCom Warszawa. Poprzednio obsługą marki zajmował się przez przeszło 15 lat MullenLove MediaHub.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

MediaCom będzie odpowiedzialny m.in. za tworzenie strategii oraz planowanie i zakup kampanii w mediach tradycyjnych i digitalowych w zakresie działań wizerunkowych i świadomościowych. MediaCom Business Science, jednostka badawcza MediaCom, będzie realizowała dla Decathlonu projekty związane z modelowaniem ekonometrycznym.

– Zdecydowaliśmy się na odważny krok, jakim jest zmiana domu mediowego, przekonani przez zespół MedaCom bardzo atrakcyjną ofertą, skrojoną dla nas niemal na miarę. Jestem przekonany, że profesjonalizm, zaawansowane wsparcie technologiczne i eksperckie pozwoli nam jeszcze efektywniej docierać z naszą komunikacją do milionów Polaków – komentuje Wojciech Kozłowski, dyrektor marketingu Decathlon Polska.

Pierwsze wspólne działania planowane są na marzec br. Współpraca ma charakter długofalowy. Firmy nie podają liczby i nazw pozostałych uczestników zrealizowanego przetargu.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij