Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Netflix testuje funkcję, która ograniczy współdzielenie kont

Netflix testuje funkcję, która ograniczy współdzielenie kont
Netflix rozpoczął testy nowej funkcji, której celem jest ograniczenie współdzielenia kont. Najbardziej poszkodowane będą te osoby, które nie mieszkają w jednym gospodarstwie domowym.
O autorze
1 min czytania 2021-03-15

Testy nowej funkcji Netfliksa nagłośnili użytkownicy mediów społecznościowych, którym w pewnym momencie zaczął wyświetlać się komunikat o treści – „Jeśli nie mieszkasz z właścicielem tego konta, potrzebujesz mieć własne konto, aby móc dalej oglądać”. Osoby te współdzieliły konta np. ze swoimi znajomymi, lecz nie mieszkały z nimi pod jednym dachem.

Informację na temat pilotażu nowej funkcji tę potwierdzili przedstawiciele platformy w rozmowie z serwisem The Hollywood Reporter. Jak przyznała firma, testy mają na celu pomoc w potwierdzeniu „że osoby korzystające z kont na Netfliksie są do tego upoważnione”.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zgodnie z nową funkcją osoba, które współdzieli konto ze znajomym, ale nie mieszka razem, może albo założyć swoje własne konto lub przejść dodatkową weryfikację. Polega ona na podaniu kodu wysłanego na numer telefonu bądź adres e-mail, który przypisany jest to konta. I to nie jednorazowo, a za każdym razem, gdy chcemy obejrzeć jakiś film lub serial.

Nowa funkcja Netfliksa jest obecnie testowana w kilku wybranych krajach i jedynie na telewizorach. Na tę chwilę nie wiadomo, czy zostanie ona ostatecznie wprowadzona do platformy. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Netflix postanowił w wyjątkowy sposób świętować tegoroczny Dzień Kobiet – platforma wprowadziła nową kategorię filmów o kobietach i przygotowanych przez przedstawicielki płci żeńskiej, a także przekazała 5 mln dolarów na wsparcie twórczyń z branży filmowej

PS2

W połowie września 2020 roku Netflix wystartował ze swoją pierwszą globalną kampanią marketingową, która obejmowała 27 krajów – w tym Polskę. Narratorką polskiej wersji spotu pod hasłem „O jedną historię od siebie” jest aktorka Agnieszka Grochowska.

PS3

Co Polacy oglądali najchętniej w ubiegłym roku? Netflix właśnie to podsumował – lista filmowych gatunków jest obszerna, a wachlarz emocji, które towarzyszyły polskim widzom, jeszcze szerszy. Jak się okazuje, na ekranach królowały dramaty, produkcje komediowe oraz kino dla najmłodszych.