„Każda historia jest podróżą. A im więcej oglądasz, tym wyraźniej dostrzegasz, że jesteśmy tylko o jedną historię od siebie” – czytamy w opisie globalnej kampanii Netfliksa pod hasłem „One story away”, która rozpoczęła się 11 września br. W jej ramach stworzony został spot, w którym pokazano fragmenty z najpopularniejszych produkcji platformy – od serialu „Stranger Things”, przez „Wiedźmina”, aż po nagradzany film „Historia małżeńska”.
Zobacz również
W polskiej wersji spotu narratorką jest aktorka Agnieszka Grochowska, którą oglądać możemy na platformie w serialu „W głębi lasu”.
Kampania obejmuje 27 krajów – w tym m.in. USA, Kanadę, Wielką Brytanię, Hiszpanię, Francję, Niemcy oraz Japonię.
Netflix ma na swoim koncie wiele świetnych akcji i kampanii promujących nowe seriale oraz filmy. Przykładem tego są liczne działania związane z serialem „Stranger Things”.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS2
W ubiegłym roku Netflix kolejny już raz zaskoczył nas nietuzinkowym pomysłem na akcję promocyjną serialu – na frankfurckim lotnisku na taśmie bagażowej pojawiły się nietypowe walizki, pełne skradzionych pieniędzy, z pseudonimami bohaterów „Domu z papieru”.