TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Make TikToks Awards Poland – znamy nominowanych

O autorze
1 min czytania 2021-03-15

TikTok for Business ogłosił nominowanych w ramach „Make TikToks contest”. Konkurs skierowany był do pracowników branży marketingowej, a do wygrania są trzy atrakcyjne nagrody, każda o wartości 60 000 złotych. Zwycięzców poznamy już 17 marca o godz. 19:00 – podczas uroczystej gali. Wydarzenie odbędzie się w formie online. By wziąć w nim udział wystarczy zalogować się na stronie maketiktokscontest.pl.

– „Make TikToks contest” to nasz pierwszy konkurs dla branży marketingowej w Polsce. Tym bardziej niezwykle mnie cieszy, że otrzymaliśmy tak wiele inspirujących, spójnych z DNA TikToka zgłoszeń. Widzimy, że platforma zachęca do tworzenia kreatywnych treści nie tylko użytkowników TikToka, lecz także marki, które coraz lepiej rozumieją naszą platformę i chcą zaprezentować się w zupełnie inny sposób, docierając tym samym do nowej grupy odbiorców – mówi Sylwia Chada, general manager TikTok w Polsce i Europie Centralnej. 

Gala Make TikToks Awards Poland to pierwsze tego typu wydarzenie TikToka – jego akcja odbywać się będzie na wirtualnej, neonowej scenie. Podczas gali Klaudia Halejcio – polska aktorka i znana TikTokerka, podzieli się swoimi tajnikami tworzenia angażującego contentu na platformie, natomiast Michał Sadowski opowie o nominowanych pracach konkursowych i tym, czym Jury kierowało się przy wyborze zwycięzców.

– Na naszą galę finałową zapraszamy wszystkich, ponieważ będzie to zupełnie wyjątkowe wydarzenie, na którym nie tylko poznamy trzech zwycięzców, ale również będzie to czas pełen inspiracji i rozrywki – dodaje Sylwia Chada. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Galę konkursową urozmaicą gościnne występy znanych polskich artystów – Krzysztofa Zalewskiego oraz Moniki Brodki, natomiast wydarzenie poprowadzi Hubert Urbański. Partnerstwo muzyczne wydarzenia objęła polska wytwórnia płytowa i agencja koncertowa Kayax.

Lista nominowanych w „Make TikToks Contest”: 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

  • Kategoria TikTok? To głupie?: Lidl, Krowarzywa, Mam prawo wiedzieć (Stowarzyszenie 61)
  • Kategoria TikTok? To chwilowa moda?: Kolejkowo, Wrocławskie Zoo, Plantwear
  • Kategoria TikTok to nie dla mojej marki?: Husqvarna Poland, Toma, Würth Polska,

Nominowane prace zostaną zaprezentowane podczas Gali finałowej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Konkurs cieszył się ogromną popularnością. Nadesłano prawie 100 prac, od największych polskich marek i lokalnych firm m. in. Red Bull, Burger King, Miasto Łódź, Fiskas/Kasia, Tabletowo, JIFFY JOY FEST, Pasibus. 

Więcej informacji o konkursie wraz z jego Regulaminem znajduje się na stronie maketiktokscontest.pl. Najlepsze prace zostaną również opublikowane w kanałach social media TikTok for Business: LinkedIn oraz Facebook