Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Artur Roguski na czele działu social media agencji Valkea

Nowy head of social media zarządza działem, nadzoruje wszystkie projekty realizowane w mediach społecznościowych na zlecenie klientów agencji, jak również koordynuje działania z zakresu SM w prowadzonych przez Valkea kampaniach 360.

Rozwijający się dział social media Valkea systematycznie zwiększa swój zespół i zakres kompetencji. Do portfolio agencji dołączają kolejni klienci, dla których firma prowadzi w mediach cyfrowych działania komunikacyjne oraz projekty marketingowe. Valkea zajmuje się obsługą centrów handlowych, klientów z branży modowej, kosmetycznej oraz szeroko pojętego FMCG. Agencja specjalizuje się w stosowaniu unikatowych technologii, również wspieranych sztuczną inteligencją, co daje ogromną przewagę na bardzo konkurencyjnym rynku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W 2021 roku Valkea wprowadziła w dziale social media kolejne nowoczesne rozwiązania i zaczęła korzystać m.in. z badań i narzędzi eyetrackingowych. Dzięki nim weryfikuje się to, na co użytkownicy social media zwracają uwagę w poszczególnych kreacjach i jak powinny być rozłożone ich składowe elementy. To sprawia, że każdy projekt może być przygotowywany z pełnym przekonaniem o jego skuteczności.

Artur Roguski, z wykształcenia magister psychologii o specjalizacji media i reklama, jest związany z branżą reklamową i mediami już od 10 lat. Pracował m.in. w Ogilvy Interactive, d*fusion communication, Hucie 19 im. Joachima Fersengelda czy magazynie branżowym Brief. Stworzył zespół social media wspierający gazetę Fakt oraz serwis Fakt24.pl należący do Grupy Onet-RAS. We wrześniu 2020 roku ukazała się debiutancka książka Artura Roguskiego „Zrozumieć social media” wydana przez Onepress. Jest on również autorem bloga Whysosocial.pl poświęconego zagadnieniom mediów społecznościowych i komunikacji w internecie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij