Goście targów dostaną na wejściu do Hali Stulecia specjalne wydanie Magazynu Imagine, w którym będzie zamieszczony plan stoisk Partnerów, biorących udział w grze. Wizyta u wystawcy zakończona będzie otrzymaniem naklejki, którą należy umieścić w odpowiednim miejscu na stronie pisma. Pełny zestaw naklejek, utworzy w końcu dyplom Generała E-commerce, a jego właściciel będzie mógł odebrać upominek gwarantowany i zawalczyć o główne nagrody, m.in. iPady. Celem całej akcji jest zaangażowanie uczestników Targów i przełamanie konwencji wydarzenia.
O tym, że taki model sprawdza się doskonale świadczy sukces zabawy eHandlopoly przeprowadzonej na poprzednich Targach eHandlu przez Empathy oraz serwis Manubia. Gra przyciągnęła na stoiska potencjalnych Klientów i obu stronom umożliwiła zdobycie cennych biznesowych kontaktów. – To był bardzo odważny projekt, w który zaangażowało się aż siedmiu Partnerów. Wygrali na tym wszyscy – uczestnicy, Partnerzy i same Targi – wspomina Michał Kraus, PR/Marketing Manager Empathy. W zabawie wzięło udział prawie 100 osób.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024