Zostań generałem e-commerce podczas III Targów eHandlu

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
eCommerce

Instant ROI Platform for eCommerce

Zostań generałem e-commerce podczas III Targów eHandlu

Bitwa zostanie rozegrana podczas III Targów eHandlu 24 października we Wrocławiu. Do walki będzie mógł stanąć każdy gość wydarzenia. Promocją dowodzić będzie firma Empathy – Internet Software House.

Goście targów dostaną na wejściu do Hali Stulecia specjalne wydanie Magazynu Imagine, w którym będzie zamieszczony plan stoisk Partnerów, biorących udział w grze. Wizyta u wystawcy zakończona będzie otrzymaniem naklejki, którą należy umieścić w odpowiednim miejscu na stronie pisma. Pełny zestaw naklejek, utworzy w końcu dyplom Generała E-commerce, a jego właściciel będzie mógł odebrać upominek gwarantowany i zawalczyć o główne nagrody, m.in. iPady. Celem całej akcji jest zaangażowanie uczestników Targów i przełamanie konwencji wydarzenia.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

O tym, że taki model sprawdza się doskonale świadczy sukces zabawy eHandlopoly przeprowadzonej na poprzednich Targach eHandlu przez Empathy oraz serwis Manubia. Gra przyciągnęła na stoiska potencjalnych Klientów i obu stronom umożliwiła zdobycie cennych biznesowych kontaktów. – To był bardzo odważny projekt, w który zaangażowało się aż siedmiu Partnerów. Wygrali na tym wszyscy – uczestnicy, Partnerzy i same Targi – wspomina Michał Kraus, PR/Marketing Manager Empathy. W zabawie wzięło udział prawie 100 osób.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij