TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PaczKING – nowa odsłona platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel

Od 10 marca klienci indywidualni DHL Parcel mogą nadawać swoje przesyłki przez PaczKING.pl – portal do wygodnego nadawania paczek krajowych.
O autorze
1 min czytania 2021-03-16

PaczKING jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą wysyłać swoje paczki szybko, łatwo i wygodnie. Korzystanie z serwisu jest proste i intuicyjne – zlecenie nadania można wypełnić na dowolnym urządzeniu: telefonie, tablecie czy komputerze. Rozwiązaniem, które na pewno spotka się ze szczególnie pozytywnym odbiorem konsumentów, jest możliwość nadania przesyłki u kuriera, bez konieczności drukowania etykiety.

– PaczKING to cała paleta możliwości. Zarówno jeżeli chodzi o rodzaje przesyłek, jak i sposób, w który paczka trafia do nas, do dalszego procesowania. Można wysłać paczkę krajową, do krajów Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Można skorzystać z opcji odbioru paczki przez kuriera, nie ruszając się z domu, a można też podrzucić ją do jednego z ponad 10 tys. Punktów Obsługi Paczek DHL POP, przy okazji robienia codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Przez PaczKING.pl można wysłać i ważne dokumenty, i przedmioty o większych wymiarach. Reasumując, PaczKING to rozwiązanie skrojone na miarę indywidualnych potrzeb każdego klienta – podkreśla Anna Jędryka, menedżer Działu Marketingu Konsumenckiego i Sprzedaży Detalicznej DHL Parcel.

Nowy koncept komunikacyjny – PaczKING – wykorzystuje poczet sześciu współczesnych królów-nadawców, którzy reprezentują różne typy i potrzeby konsumentów. Przekaz komunikacyjny zamyka się w zdaniu: Niezależnie od tego w jaki sposób i z jakiego powodu wysyłasz paczkę, otrzymasz od DHL Parcel królewską ofertę i obsługę. Kreacje stanowią połączenie grafik z prawdziwymi postaciami, a wszystko to w charakterystycznej DHLowej żółto-czerwonej kolorystyce.

Nową strategię komunikacji uzupełnia zasięgowa kampania edukacyjna, wykorzystująca spot (YouTube, VOD), bannery online (m.in. GDN), mailingi oraz działania PR, influencer marketing i aktywności w mediach społecznościowych oraz na materiałach drukowanych. Za pomysł, koncepcję kreatywną oraz jej realizację odpowiada agencja Kalicińscy, zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, zaś influencer marketingiem i wsparciem działań na profilu DHL_Parcel Polska na Instagramie zajmie się agencja Up&More.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj