PaczKING – nowa odsłona platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
PaczKING – nowa odsłona platformy do nadań przesyłek od DHL Parcel

Od 10 marca klienci indywidualni DHL Parcel mogą nadawać swoje przesyłki przez PaczKING.pl – portal do wygodnego nadawania paczek krajowych.

PaczKING jest odpowiedzią na oczekiwania klientów, którzy chcą wysyłać swoje paczki szybko, łatwo i wygodnie. Korzystanie z serwisu jest proste i intuicyjne – zlecenie nadania można wypełnić na dowolnym urządzeniu: telefonie, tablecie czy komputerze. Rozwiązaniem, które na pewno spotka się ze szczególnie pozytywnym odbiorem konsumentów, jest możliwość nadania przesyłki u kuriera, bez konieczności drukowania etykiety.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– PaczKING to cała paleta możliwości. Zarówno jeżeli chodzi o rodzaje przesyłek, jak i sposób, w który paczka trafia do nas, do dalszego procesowania. Można wysłać paczkę krajową, do krajów Unii Europejskiej oraz Wielkiej Brytanii. Można skorzystać z opcji odbioru paczki przez kuriera, nie ruszając się z domu, a można też podrzucić ją do jednego z ponad 10 tys. Punktów Obsługi Paczek DHL POP, przy okazji robienia codziennych zakupów czy tankowania samochodu. Przez PaczKING.pl można wysłać i ważne dokumenty, i przedmioty o większych wymiarach. Reasumując, PaczKING to rozwiązanie skrojone na miarę indywidualnych potrzeb każdego klienta – podkreśla Anna Jędryka, menedżer Działu Marketingu Konsumenckiego i Sprzedaży Detalicznej DHL Parcel.

Nowy koncept komunikacyjny – PaczKING – wykorzystuje poczet sześciu współczesnych królów-nadawców, którzy reprezentują różne typy i potrzeby konsumentów. Przekaz komunikacyjny zamyka się w zdaniu: Niezależnie od tego w jaki sposób i z jakiego powodu wysyłasz paczkę, otrzymasz od DHL Parcel królewską ofertę i obsługę. Kreacje stanowią połączenie grafik z prawdziwymi postaciami, a wszystko to w charakterystycznej DHLowej żółto-czerwonej kolorystyce.

Nową strategię komunikacji uzupełnia zasięgowa kampania edukacyjna, wykorzystująca spot (YouTube, VOD), bannery online (m.in. GDN), mailingi oraz działania PR, influencer marketing i aktywności w mediach społecznościowych oraz na materiałach drukowanych. Za pomysł, koncepcję kreatywną oraz jej realizację odpowiada agencja Kalicińscy, zakupem mediów zajął się dom mediowy WaveMaker, zaś influencer marketingiem i wsparciem działań na profilu DHL_Parcel Polska na Instagramie zajmie się agencja Up&More.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij