Agencja Altavia Polska współpracuje z Michelin przy realizacji kampanii opon na sezon letni, która właśnie się rozpoczyna i prowadzona będzie równolegle w 6 krajach naszego regionu. Głównym bohaterem kampanii jest innowacyjna opona MICHELIN e.Primacy – „ekologicznie odpowiedzialna” – zaprojektowana z uwzględnieniem oceny cyklu życia, czyli oddziaływania na środowisko w całym okresie eksploatacji. MICHELIN e.Primacy to opona neutralna pod względem emisji CO2 w momencie zakupu. Kampanii towarzyszy Promocja Konsumencka zorganizowana w Polsce, Czechach, na Słowacji i Litwie. Działania potrwają do połowy czerwca.
Celem kampanii, skierowanej do wszystkich użytkowników samochodów osobowych, SUV-ów oraz dostawczych, jest promowanie całej gamy opon letnich i całorocznych marki MICHELIN. Kampania ma także wzmacniać świadomość brandu MICHELIN i budować jego wizerunek, jako marki opon zapewniających bezpieczeństwo jazdy, ale również dbającej o środowisko naturalne.
Zobacz również
– Wszyscy musimy dbać o stan środowiska naturalnego, stan naszej planety; dotyczy to zarówno producentów, jak i konsumentów. Dlatego inwestujemy w innowacyjne rozwiązania, mające udoskonalać nasze opony także w tym obszarze. I dlatego uznaliśmy też, że ważne jest by te kwestie mocno podkreślać, również w sezonowej kampanii reklamowej. Jeśli chodzi o wspólne działania przy tym projekcie z agencją Altavia Polska, to chciałbym powiedzieć, że współpracujemy już wiele lat i bardzo cenimy sobie jej profesjonalizm, zarówno w zakresie produkcji materiałów reklamowych, jak i przygotowania do dystrybucji oraz terminowości. Co również ważne w tym kontekście, Altavia dba o to, by w produkcji wykorzystywany był papier wyłącznie z certyfikowanych źródeł, dbających o środowisko – mówi Krzysztof Sadowski, operational marketing manager B2C ECN, Michelin Polska.
Agencja Altavia już od 11 lat jest odpowiedzialna za print management, jak również doradztwo i wsparcie w tworzeniu oraz realizacji efektywnych rozwiązań zwiększających sprzedaż Michelin, w tym także m.in. za druk, konfekcjonowanie i dystrybucję materiałów.
Agencja co roku przygotowuje dla Michelin m.in. materiały do kampanii letniej i kampanii zimowej (promujących opony sezonowe), jak również na potrzeby innych działań komunikacyjnych tej firmy.
Światowy Dzień Książki 2025. Marketerzy polecają swoje ulubione lektury
Podobnie jak przy okazji poprzednich kampanii Altavia przygotowała na potrzeby najnowszej kampanii zimowej komplet materiałów promocyjnych, w tym m.in.: katalogi, plakaty, stojaki na ulotki, standy czy specjalne opakowania transportowe.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Materiały te, w różnych wersjach językowych, zostaną wykorzystane na 6 rynkach europejskich – w Polsce, Czechach, Estonii oraz na Słowacji, Litwie, Łotwie. Kampania rozpoczyna się w połowie marca i potrwa do połowy czerwca.
Towarzyszy jej Promocja Konsumencka, w której osoby dokonujące zakupu kompletu opon mogą zdobywać atrakcyjne nagrody (szczegóły na stronie www.promo.michelin.pl).