Moliera2 ponownie na nośnikach wielkoformatowych

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Moliera2 ponownie na nośnikach wielkoformatowych

W marcu 2021 Braughman Group Media realizuje kolejną odsłonę spektakularnej kampanii reklamowej OOH / WIELKI FORMAT dla marki Moliera2.

Marzec to jeden z najbardziej ekscytujących miesięcy w roku dla marek modowych. To właśnie teraz prezentowane są najnowsze kolekcje luksusowych domów mody. Ogólnopolska kampania Moliera2 jest mieszanką wiosennych trendów i luksusowych stylizacji wprost z światowych wybiegów. Kampania ta jest wyjątkowa, gdyż po raz pierwszy w historii Moliera2.com przedstawione zostały również propozycje dla mężczyzn. Przykuwające wzrok fotografie z udziałem utalentowanej modelki Gosi Guzowskiej oraz modela Jeremiego Suligi prezentowane są na starannie wyselekcjonowanych, prestiżowych nośnikach wielkoformatowych w ścisłych centrach największych miast Polski.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij