Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności i świadomości produktów z oferty wielkanocnej oraz wsparcie systematycznie prowadzonych działań wizerunkowych.
Głównym punktem aktywacji jest konkurs, organizowany na fanpage’u marki Dan Cake. Zadaniem uczestników jest podzielenie się własnymi, zabawnymi historiami dotyczącymi problemów z wypiekaniem ciast. W ramach konkursu marka nawiązała współpracę z Magdaleną Kostyszyn, która promuje go na swoim profilu ChPD z blisko 1 mln obserwujących. Pozwoli to znacząco zwiększyć rozgłos kampanii – estymowany zasięg w social mediach przewiduje dotarcie do aż 2 240 000 użytkowników.
Zobacz również
Za koncept i realizację aktywacji odpowiada agencja 19 Południk.
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]