Pieczenie ciasta nie musi być mąką – wystartowała wielkanocna aktywacja konsumencka marki Dan Cake

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Pieczenie ciasta nie musi być mąką – wystartowała wielkanocna aktywacja konsumencka marki Dan Cake

Pod takim hasłem marka Dan Cake ruszyła z wielkanocną komunikacją konsumencką. W ramach aktywacji zachęca odbiorców, aby zamiast spędzania Świąt w kuchni pozwolili sobie na beztroski odpoczynek i skorzystali z gotowych, wygodnych i smacznych wypieków od Dan Cake.

Kampania ma na celu zwiększenie rozpoznawalności i świadomości produktów z oferty wielkanocnej oraz wsparcie systematycznie prowadzonych działań wizerunkowych.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym punktem aktywacji jest konkurs, organizowany na fanpage’u marki Dan Cake. Zadaniem uczestników jest podzielenie się własnymi, zabawnymi historiami dotyczącymi problemów z wypiekaniem ciast. W ramach konkursu marka nawiązała współpracę z Magdaleną Kostyszyn, która promuje go na swoim profilu ChPD z blisko 1 mln obserwujących. Pozwoli to znacząco zwiększyć rozgłos kampanii – estymowany zasięg w social mediach przewiduje dotarcie do aż 2 240 000 użytkowników.

Za koncept i realizację aktywacji odpowiada agencja 19 Południk.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij