TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PKN ORLEN z nową kampanią wizerunkową

PKN ORLEN wystartował z nową kampanią wizerunkową. Tym razem koncern skupił się na społecznej odpowiedzialności biznesu, podsumowując projekty sponsoringowe kierowane do tysięcy dzieci i młodzieży w całym kraju.
O autorze
1 min czytania 2021-03-19

– Badania, którymi dysponujemy, wskazują jasno, że uczestnictwo w takich projektach jak Szkolny Klub Sportowy czy dziecięce akademie piłkarskie w największym stopniu przekładają się nie tylko na kształtowanie zdrowych postaw, ale także na pozytywny wizerunek naszej marki. W ramach kampanii przewidzieliśmy głównie działania digitalowe i reklamę prasową. Na pewno zaangażujemy też wspieranych przez nas sportowców. W końcu każdy z nich zaczynał właśnie w ten sposób – na podwórku czy w szkolnym klubie sportowym – mówi Agata Pniewska, dyrektor biura marketingu Sportowego, Sponsoringu i Eventów w PKN ORLEN.

ORLEN jest najaktywniejszym sponsorem sportu w Polsce. Według pracowni ARC Rynek i Opinia w 2020 roku marka ORLEN zdecydowanie umocniła pozycję lidera w rankingu sponsorów sportu w kraju, notując w tym zakresie wzrost aż o 12 punktów procentowych. Poza Formułą 1, koncern angażuje się m.in. w takie dyscypliny motorsportu jak rajdy, żużel, F1H2O, akrobacje lotnicze, a także siatkówkę, lekkoatletykę, kolarstwo, piłkę nożną, piłkę ręczną. Jest również sponsorem strategicznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Polskiej Reprezentacji Olimpijskiej oraz Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.

PKN ORLEN wspiera akademie piłkarskie w całej Polsce – to między innymi Akademia Piłkarska Wisła Płock, AKS Wyzwolenie CEZ Chorzów, ORLEN Akademia Piłkarska Beniaminek Krosno, Constract Lubawa, LKS Respekt Myślenice czy LUKS Partyzant MAL-BUD1 Targowiska. Łącznie trenuje w nich ponad 7 tysięcy młodych zawodników.

Ważnym działaniem Koncernu w obszarze sponsoringu sportu dzieci i młodzieży jest także zaangażowanie w karting. PKN ORLEN wspiera pięciu młodych i obiecujących kierowców w ramach Akademii ORLEN Team – Macieja Gładysza, Gustawa Wiśniewskiego, Karola Kręta, Karola Czepiela i Tymoteusza Kucharczyka. W 2020 roku firma sponsorowała też dwie wiodące w Polsce serie wyścigowe – ROK CUP Poland i Rotax Max Challenge.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W 2020 roku PKN wsparł XXVI Finał Czwartków Lekkoatletycznych. W całej imprezie wzięło udział 3000 dzieci z całej Polski. Patronował projektowi „Z podwórka na bieżnię”, który promował aktywność ruchową wśród dzieci i młodzieży. Kluczowym elementem sponsoringu społecznego ORLENU jest także zaangażowanie w Program Szkolny Klub Sportowy realizowany przez Instytut Sportu – Państwowy Instytut Badawczy. W ramach tego przedsięwzięcia zrealizowano 620 tysięcy zajęć sportowych skierowanych do dzieci w 8 500 szkołach w całym kraju.

Słuchaj podcastu NowyMarketing